مجموع نظرات: ۰
جمعه ۵ تیر ۱۳۸۸ - ۱۹:۲۰
۰ نفر

گروه شهری: همایش تجلیل از بازنشستگان شهرداری تهران در سال 87، عصر چهارشنبه در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد برگزار شد.

در این همایش که از سوی سازمان بازنشستگی شهرداری تهران و با حضور جمع کثیری از بازنشستگان شهرداری و خانواده‌های آنان برگزار شد، برنامه‌های مختلف، متنوع و شادی برگزار شد.

نکته جالب توجه در این برنامه استفاده از برنامه‌های هنری بازنشستگان هنرمند شهرداری تهران بود که با استقبال افراد حاضر در مرکز همایش‌های بین‌المللی برج میلاد مواجه شد.

حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران در این همایش ضمن قدردانی از حضور همه افراد حاضر در همایش، از بازنشستگان به‌عنوان آینه شاغلان یاد کرد و به برخی از برنامه‌های شهرداری تهران برای بازنشستگان اشاره کرد. 

وی گفت: وقتی می‌گوییم بازنشسته‌ها آینه شاغلان هستند به این معناست که امروز که 660 نفر از شاغلان به درجه بازنشستگی نایل می‌شوند، شاغلان نگاه می‌کنند تا ببینند ما چقدر به آنها توجه می‌کنیم.

به گفته پورزرندی، یکی از تدابیر شهردار تهران و مدیریت شهری این است که هر امتیازی به کارکنان می‌دهیم همان را برای بازنشستگان هم در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: معمولا افراد پس از بازنشستگی چند دغدغه دارند که احساس می‌کنند دیگر منزلت اجتماعی دوران کار خود را ندارند. کاهش حقوق و مزایا و اشتغال فرزندان هم از دیگر دغدغه‌های آنان است. از این‌رو وظیفه بزرگی بر دوش شهرداری و سازمان بازنشستگی است که این استرس و دغدغه‌ها را کاهش دهد.

معاون شهردار تهران در ادامه بار دیگر تاکید کرد: در تلاشیم تا هر امتیازی به کارکنان می‌دهیم همان را برای بازنشستگان هم در نظر بگیریم. در این خصوص لایحه‌ای درخصوص خانه‌دار شدن کارکنان داشتیم که مشمول بازنشسته‌ها هم می‌شود.

وی افزود: در بحث حقوق و مزایا هم لایحه مدیریت خدمات کشوری مصوب مجلس که شهرداری‌ها را مشمول این لایحه نکرد، با پیگیری‌های ما بازنشستگان هم مشمول شدند.

پورزرندی با بیان اینکه در بحث اشتغال فرزندان بازنشستگان، شهرداری ظرفیت پذیرش همه فرزندان آنها را ندارد، گفت: این فرصت کاری وجود دارد که در دفاتر خدمات الکترونیک و واگذاری کارهایی که به پیمانکاران داده می‌شود، از آنها استفاده کنیم.

وی با تاکید بر توجه به منابع انسانی به‌عنوان مهم‌ترین منابع موجود، تصریح کرد: ما توجه به همه کارکنان و بازنشستگان را در دستور کار داریم اما توجه به افرادی که مشکلات خاص و فرزند معلول دارند، واجب‌تر است.

شایان ذکر است در این مراسم از 14نفر از بازنشستگان شهرداری به نمایندگی از دیگران تجلیل شد.

کد خبر 84295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز