مجری و میهمانان یکی از برنامه‌های شبکه ضدایرانی اینترنشنال، در دفاع از حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق سنگ تمام گذاشتند و آن را یک اقدام دفاعی و قابل قبول ارزیابی کردند.

اینترنشنال دروغگوی کم حافظه

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: یک میهمان این شبکه مدعی شد: «اینکه برخی بخواهند براین اساس که آن ساختمان کنسولگری بوده، این حمله را محکوم کنند، کاملاً بی مبنا و بی اساس است.»
میهمان دیگری گفت «باید انتظار این را داشته باشید که آن کشور در دفاع از خودش، چه علیه منافع یا علیه کنسولگری، می‌تواند از خودش دفاع کند، چون در جنگ هستید»!

عجیب تر از همه اینکه یک میهمان دیگر این برنامه مئیر جاودانفر صهیونیست سابقه دار بود. اما اظهارات سایر میهمانان در سینه‌چاکی برای اسرائیل به گونه‌ای بود که به دفاع جاودانفر نیازی نبود. به عبارت دیگر، این میهمانان به ظاهر فارسی زبان و کارشناس، آنچنان در دفاع از اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در حمله به یک مکان دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران سنگ تمام گذاشتند که حتی اگر صهیونیست‌ها می‌خواستند اظهارنظر و دفاع کنند، نمی‌توانستند اینطور عمل کنند.

کد خبر 842331
منبع: ایران

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 36
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 21
  • IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    88 12
    سازمان بی ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و مزدورانشان بوده است. شورای ضد امنیت سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و مزدورانشان بوده است. شورای حقوق ضد بشر سازمان ملل خیانتکار از سال 1945 تاکنون ثابت کرد و نشان داد که شریک جرم جنایت های آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و مزدورانشان بوده است.
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    در پاسخ به جو بایدن در تماسی تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اگر در صورت آمریکا از اسرائیل حمایت کند و ما هم از نیروهای آمریکایی در سوریه، عراق و منطقه انتقام می گیریم صهیونیست‌ها جنایتکار باید منتظر خشم مقاومت و پاسخ کوبنده ایران باشند. اسرائیل بهای سنگینی خواهد پرداخت.
  • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    کجای دنیا بمباران بیمارستان‌ها و نابودی خانواده‌ها را قبول می‌کند. به شهادت 800 فلسطینی در نوار غزه طی 24 ساعت گذشته چه کسی در دنیا، نابودی کل خانواده‌ها و بمباران بیمارستان‌ها را می‌پذیرد. ارتش اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون به رهبری امریکا جنایتکار در جنگ نوار غزه علیه زنان، مردان و کودکان غزه از سلاح های ممنوعه ساخت آمریکا و غرب استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    59 18
    ایران باید فوری و سریع پاسخ نظامی به اسرائیل جنایتکار بدهد
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    71 15
    ایران قطعا به تجاوز اسرائیل در دمشق پاسخ خواهد داد
    • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
      70 14
      مرگ بر شبکه میمون نشتال جیره خوار وطن فروش وپاچه خوار....هروقت اسمش میاد حالم خیلی بد میشه مرگ بر وطن فروش وخاعن
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    61 13
    اسرائیلی‌ها نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند که در اسرائیل تنها سیاستمداران و ژنرال‌ها نیستند که به‌دنبال جنگ‌افروزی‌اند، بلکه خود اسرائیلی‌ها هستند که نمی‌توانند بدون جنگ زندگی کنند.
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    36 16
    بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به جولان اشغالی استقبال می کنم
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    54 12
    آمریکایی ها جنایتکار، کشورهای اروپایی جنایتکار، صهیونیست ها جنایتکار و مزدورانشان ثابت کردند که بویی از انسانیت نبرده اند.
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    52 13
    حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق 100 درصد فقط ناتوانی، کوتاهی، خیانت و سکوت ارتش سوریه و هم دولت سوریه بوده است و ایران هم تاکنون کوتاهی کرده است. آمریکا در حمله به کنسولگری ایران هیچ نقشی نداشت/ و باز هم 100 درصد فقط دروغ است. حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه 100 درصد فقط با دستور مستقیم آمریکا بوده است.
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    55 13
    ۰۸:۳۷۱۸ فروردين ۱۴۰۳/ تخلیه و تعطیلی ۲۸ سفارتخانه و کنسولگری اسرائیل از ترس ایران اسرائیل با حمایت مستقیم آمریکا قوانین بین‌المللی را نقض کرده است.
  • علی آقائیان یسار IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    68 11
    همین ها هستند که خداوند دشمنان اسلام را از حمقا آفریده ، عمری در حماقت فرو رفته اند، حتی اگر بخواهند یکبارهم حقگرا عمل کنند شیطان درونشان که قلبشان را ظلمات و رنگار گرفته نمی توانند. اینان گمراهان هستند چون قلب هایشان تاریک شده و نوری وجود ندارد تا اهل نجات باشند. متاسفانه خارالدنیا و ذلیل الآخرة هستند
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    16 37
    چرا روسیه که آسمان سوریه را در اختیار دارد با پدافند خود مانع حملات اسرائیل علیه ایرانی‌ها نمی‌شود؟
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    57 12
    سوال اینجاست که صهیونیست ها جنایتکار از سال 1918 تاکنون در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    76 12
    برنامه‌های شبکه ضدایرانی اینترنشنال با کمک مالی آمریکا، کشورهای اروپایی، اسرائیل و برخی کشورهای عربی ضد علیه حکومت نظام جمهوری اسلامی و سپاه فعالیت می کند.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    71 14
    اسرائیل را از کار خود پشیمان می‌کنیم
  • IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    46 8
    دنیا دارد به سمت جنگ نیروهای مقاومت از جان گذشته در تما م کشورهای اسلامی با نیروهای ناتو در خاورمیانه پیش می رود و انگلیسی ها این قضیه را بهتر تشخیص داده اند به همین خاطر تا می توانند هزینهمی کنند تا مزدوران نشان مثل حکام کشورهای ترکیه و مصر و اردن و سایر کشورها مردم مقاومت را سر کوب کنند
  • IR ۱۲:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    78 8
    درشگفتم چرا شر وبدی وخباثت اینترنشنال کم نمی شه که ان شااللله وباعنایت خداوندکم ونابودخواهدشدچراکه باعث تخریب اعتقادات و گرایش به بی دینی هم شدهاندونشراکاذیب می کنندوساده لوحان ومنافیق هم زودباورواحمق هستندوپذیرا
  • منطقی IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    47 11
    ما اکنون دارای دشمنان قسم خورده ای هستیم که برای نابودی کامل و تسلط کامل بر کشورمان دارای نقشه ای جامع و طولانی مدت و کاملا کارشناسی و برنامه ریزی و هدفمندند و از خیلی وقت پیش ها ایران را بین خودشان تقسیم کردند و متاسفانه بسیار متحدانه عمل میکنند و حتی برای رسیدن به اهداف شومشان اختلافات داخلی شان را کنار گذاشتند و کاملا از طرف اربابهای غربی حمایت اطلاعاتی و حتی روانشناسی میشوند و باید همه ی ملت ایران مخصوصا حاکمان نظام از خواب غفلت بیدار شویم این دشمنی ساده نیست و بسیار سخت و درنده است و باید خیلی تدبیر و قاطعیت و متحد باشی زیرا اولین هدف دشمن و در راس عنتر نشنال از بین بردن وحدت ایرانیان با مقوله هایی مانند کشف حجاب و خود حاکمیتی استانها و ... است.
  • تشکر از مقاومت عراق IR ۱۶:۰۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    79 10
    بنده از حمله پهپادی مقاومت عراق به پالایشگاه نفت رژیم صهیونیستی استقبال می کنم
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    83 9
    آمریکا و انگلیس قوانین بین‌المللی را در حملات به یمن نقض کرده‌اند آمریکا و انگلیس با انجام یک سری حملات هوایی به یمن، تمام قوانین بین‌المللی را نقض می‌کنند. که قطعنامه ۲۷۲۲ شورای امنیت سازمان ملل متحد علیه انصارالله یمن درباره حملات در دریای سرخ «به هیچ عنوان حق بمباران یمن را نمی‌دهد. که ۲ کشور [آمریکا و انگلیس] باید حملات تجاوزکارانه خود در یمن را متوقف کنند. آمریکا و انگلیس با همراهی هشت کشور دیگر، پنجشنبه شب به وقت محلی (آمریکا) ۲۱ دی ماه جاری برابر با ۱۱ ژانویه ۲۰۲۴ در پی قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل، به یمن حمله کردند. نیروهای ارتش یمنی متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم اسرائیل حملات خود به نوار غزه و کشتار مردم این منطقه را متوقف نکند، حملات به کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ ادامه خواهد داد. نیروی دریایی آمریکا در دریای سرخ چه کاری می کند؟
    • کرلک IR ۰۰:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
      2 55
      سلام برادرخسته نمیشی این همه کامنت بلندبالاوتکراری میزاری؟هرکامنت چندمیگیری؟به ماهم بگونصف نصف،😆😆😆
  • IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    75 8
    نیروهای ائتلاف تحت رهبری آمریکا در شمال سوریه و هم شمال عراق از داعش و سایر گروه های تروریستی همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند. هدف اصلی مردم کل منطقه، اخراج آمریکا از عراق و سوریه و یمن و منطقه خاورمیانه است. چه کسی تروریسم را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی القاعده را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی داعش را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! چه کسی گروه های تروریستی را مدیریت می‌کند؟ 100درصد فقط آمریکا جنایتکار! اسرائیل در حمله به سوریه 100درصد با آمریکا و داعش هماهنگ است. ائتلاف نظامی آمریکا در سوریه و عراق بسیار خطرناک است.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    51 9
    باید جنایت آمریکا جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم. باید جنایت اسرائیل جنایتکار را به دنیا معرفی کنیم.
  • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    60 9
    همدستی انگلیس، استرالیا، کانادا و بحرین با آمریکا در بمباران یمن شرم آور و تاسف بار است
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    64 12
    شورای امنیت حمله تروریستی گروهک جیش العدل را محکوم و به تعهدات خود عمل کند/ و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل از سال 1359 تاکنون شریک جرم جنایت های گروه های تروریستی و حامیانش در عراق و منطقه بوده است.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    58 11
    شورای امنیت حمله تروریستی گروهک جیش العدل را محکوم و به تعهدات خود عمل کند/ و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل از سال 1360 تاکنون شریک جرم جنایت های گروهک تروریستی منافقین و حامیانش بوده است.
  • IR ۱۷:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    57 12
    شورای امنیت حمله تروریستی گروهک جیش العدل را محکوم و به تعهدات خود عمل کند/ و این در حالی است که شورای امنیت سازمان ملل از سال 1357 تاکنون شریک جرم جنایت های گروهک تروریستی ضد انقلاب بوده است.
  • IR ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    29 3
    وزیر دفاع هند: تروریست‌ها را در خاک پاکستان نابود می‌کنیم
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    48 10
    جو بایدن دولت آمریکا جنایتکار از 15 مهر ماه سال 1402 تاکنون شریک جرم تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی صهیونیست ها در غزه، لنبان و سوریه بوده است.
  • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    54 9
    حمله به پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکا در شرق سوریه/ حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان صهیونیست/ انهدام ۳ تانک مرکاوا و هلاکت ۶ نظامی اشغالگر در عملیات القسام/ قسام: ۶ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساندیم/ اسرائیل را از کار خود پشیمان می‌کنیم/
  • IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    7 2
    به خاطر تجاوزات، جنایات وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل و آمریکا بیش از ۱۳ هزار کودک در جنگ غزه کشته شده اند
  • محمد اقدس پور IR ۲۱:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    2 1
    امام خمینی رحمت الله علیه فرمودند آمریکا شیطان بزرگ چه خوب و بجا آمریکا وقتی تمام قد به نفع اسراییل وارد میدان میشود و حتی بمب های سنگر شکن و بمب افکن مخصوص شو به اسراییل میده رسانه اش که کاری نکرده اونها اولین مسعول کشتار مردم غزه هستند مثل گذشته
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    13 2
    مرگ بر دشمنان خارجی مرگ بر بخصوص دشمنان داخلی وطن فروش غرب گرا
  • محسن IR ۲۳:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۸
    12 4
    ایران اگر واقعا قدرت داره اول باید این انکل ها ی نجس جاسوسان و مزدوران اینترنشنال رو به درک واصل کنه تا با خون و رنج و سفره مردم ایران پول برای زندگی ویروسیشون از نتانیاهو و دانش نگیرن
  • کامران AU ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۹
    0 1
    اینتر آشغالا و باصلاح کار نشناساشون یه سری احمقاییند که وقتی حقوقشون قطع میشه مثل من و توایی ها گریه شون در میاد. چه توقعی از این جماعت دارین.