میراحمدی درباره تعداد کشته های تروریست‌ها گفت: تعداد افرادی که تا الان به هلاکت رسیدند هشت نفر هستند ولی به احتمال زیاد این تعداد افزایش پیدا می‌کند

تیراندازی

به گزارش همشهری آنلاین سید مجید میراحمدی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره حمله تروریستی شب گذشته به چند مقر نظامی در شهرستان چابهار اظهار داشت: گروهک تروریستی صهیونیستی جیش الظلم همزمان به مقرهای سپاه و دریابانی در راسک و چابهار حمله کردند هدف آنها تصرف این مکان‌ها و سپس شهادت و یا اسارت کلیه نیروهای مستقر در این مکان‌ها بود، به لطف پروردگار و در سایه شجاعت و شهامت و رشادت و شهادت‌طلبی نیروهای جان برکف سپاه، انتظامی، مرزبانی و دریابانی و همه حافظان امنیت، عملیات آنها با شکست ۱۰۰ درصدی مواجه شد.

وی با بیان اینکه کلیه نیروهای عملیاتی آنها که ماموریت تصرف مقرها رو داشتند به هلاکت رسیدند، ادامه داد: در دو شهر چابهار و راسک یک تعدادی از باقی‌مانده‌های تروریست‌ها در محاصره کامل هستند که ساعت‌های دیگر اینها یا دستگیر خواهند شد یا کشته خواهند شد بنابراین همه نیروهای عملیاتی تروریستی در این عملیات کشته و یا دستگیر خواهند شد، نیروهای پشتیبانی عملیاتی آنها هم در محاصره هستند و با دیدن این شرایط پا به فرار گذاشتند که در محاصره نیروهای امنیتی هستند و همانطور که اعلام کردیم به فضل پروردگار این عملیات تروریستی با شکست ۱۰۰ درصدی و کامل مواجه شده است.

میراحمدی درباره تعداد کشته های تروریست‌ها گفت: تعداد افرادی که تا الان به هلاکت رسیدند هشت نفر هستند ولی به احتمال زیاد این تعداد افزایش پیدا می‌کند و به نظر می‌آید ۶ نفر دیگه هم یا دستگیر شوند یا کشته خواهند شد.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور گفت: تعداد شهدای ما فعلا ۳ نفر هستند و تعدادی هم مجروح شدند که ان‌شاءالله وضعیت آنها بهبود پیدا کند.

میراحمدی در پایان گفت: بنابراین با توجه به عملیاتی که صورت گرفته تعداد کشته‌ها تروریستها قاعدتا باید بیشتر از ۲۰ نفر باشد ولی آمار دقیق را فرماندهانی که در صحنه درگیر هستند اعلام می‌کنند.

کد خبر 842059

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سید محمد جواد حسینی IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    5 3
    لعنت خدا به این از خدا بی خبرها این کثافتها دارن با این کارها کاری میکنن که جمهوری اسلامی ایران افکارشون به این از خدا بی خبرها پرت بشه اونبر اسرائیل کودک کش ونحس بتونه به پیکره جمهوری اسلامی صدمه بزنه
  • REZA IR ۱۶:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    2 3
    واقعا آدم های پستی هستند خنده داره!!! به جز کشتن خودشون هیچی بلد نیستن
  • علیرضا زنگی IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    0 0
    سپاه پاسداران ونیروی انتظامی از حافظان امنیت این مردم هستند مردم ایران سپاسگذار این عزیزان هستند