قیمت خودرو امروز چهارشنبه، ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ صعودی گزارش می‌شود. البته این رشد قیمت در محصولات داخلی بیشتر گزارش می‌شود و خودروهای مونتاژی اغلب بدون تغییر معامله می‌شوند.

بازار خودرو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تجارت‌نیوز، در پی تشدید تنش‌ها در منطقه و افزایش نرخ دلار تا کانال ۶۲ هزار و ۸۰۰ تومان، سایر بازارهای موازی نیز رشد قیمت هیجانی را آغاز کردند و همین موضوع باعث افزایش قیمت در خودروهای داخلی و برخی از مونتاژی‌ها شد. البته با آغاز معاملات امروز، اندکی از هیجان بازار فروکش کرده و نرخ دلار در ساعات ابتدایی روز حدود ۴۰۰ تومان افت داشت.

قیمت خودروهای داخلی

همانطور که اشاره شد قیمت خودروهای داخلی نسبت به سایر خودروهای بازار، رشد بیشتری دارند. برای دومین روز هم محصولات ایران خودرو پرچم‌دار رشد قیمت در بازار است که شاین مکس، خودروی وارداتی این شرکت با افزایش ۹۰ میلیون تومانی، بیشترین رشد را نسبت به سایر محصولات دارد.

وانت آریسان یکی از کم‌نوسان‌ترین محصولات ایران خودرو محسوب می‌شود که از ابتدای روز جاری بیشترین درصد افزایش قیمت را دارد و با رشد ۲۵ میلیون تومانی به کانال ۴۹۸ میلیون تومان رسیده است. به این ترتیب وانت آریسان در یک قدمی کانال نیم میلیون تومان قرار گرفت.

دنا پلاس ۶ سرعته که روز گذشته رشد عجیب ۹۵ میلیون تومانی را به ثبت رسانده بود، امروز هم ۲۰ میلیون تومان دیگر بالا رفت و به کانال ۹۰۰ میلیون تومان رسید.

اطلس جدیدترین محصول سایپا به شمار می‌رود که از ابتدای روز جاری ۹ میلیون تومان گران‌تر از روز گذشته و با نرخ ۵۸۴ میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G یکی دیگر از محصولات این شرکت نیز چهار میلیون تومان افزایش قیمت دارد و با ۷۶۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

صعود قیمت خودروهای داخلی در بازار؛ رشد عجیب یک خودروی پرطرفدار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار تا زمان نوشتن این گزارش تغییر چندانی ندارند.

کی‌ام ‌سی X۵ محصول تازه وارد کرمان موتور و فیس‌لیفت جک S۵ به شمار می‌رود که رشد ۱۰ میلیون تومانی نسبت به روز گذشته دارد و با یک میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

کی‌ام‌سی T۸ یکی از پرفروش‌ترین پیکاپ‌های مونتاژی بازار است که از ابتدای روز ۴۰ میلیون تومان افزایش یافت و به کانال یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم پنج نفره یکی از کراس‌اوورهای محبوب بهمن موتور بوده که از ابتدای روز جاری ۲۵ میلیون تومان افزایش یافته و با یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون تومان معامله می‌شود.

لاماری ایما یکی دیگر از محصولات مونتاژی محبوب در بازار محسوب می‌شود. این خودرو نیز ۳۵ میلیون تومان نسبت به روز گذشته گران‌تر شده و با دو میلیارد و ۳۰ میلیون تومان قابل خریداری است.

صعود قیمت خودروهای داخلی در بازار؛ رشد عجیب یک خودروی پرطرفدار | جدول قیمت خودروهای داخلی و خارجی را ببینید

کد خبر 841865

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha