باشگاه فاینورد رسما اعلام کرد قرارداد علیرضا جهانبخش را تمدید نخواهد کرد؛ بازیکنی که این فصل فقط یک گل زده و یک پاس‌گل در کارنامه دارد.

جهانبخش

به گزارش همشهری‌آنلاین، به‌نظر می‌رسد هلند هم دیگر برای علیرضا جهانبخش سرزمین آرزوها نیست. او سال۲۰۱۸ با آلکمار آقای گل لیگ هلند شد و بهترین فصل فوتبالی‌اش را به ثبت رساند. در پی همین درخشش بود که جهانبخش با پیشنهاد برایتون مواجه شد و سر از این تیم انگلیسی درآورد. این اما یک کابوس تمام‌عیار بود. عمده دوران ۳‌ساله حضور وینگر ایرانی در انگلستان به نیمکت‌نشینی گذشت. بعد از یک افول بزرگ، جهانبخش به لیگ هلند بازگشت تا شاید خاطرات خوش را بازسازی کند. مقصد او فاینورد بود، اما در طول ۳‌فصلی که علی جهان در این تیم توپ زده، اوضاع به شکل مستمر برای او بد و بدتر شده است.

جهانبخش این فصل در همه مسابقات و جام‌ها مجموعا فقط ۴۶۶‌دقیقه برای فاینورد به میدان رفته که حاصل آن ثبت یک‌گل و یک ‌پاس‌گل بوده است. مصدومیت‌های پیاپی و دوری از آمادگی مطلوب، عملا جهانبخش را تبدیل به بازیکنی غیرمؤثر در فاینورد کرده و بر همین اساس عجیب نیست که باشگاه هلندی از فعال‌شدن بند تمدید قرارداد او استقبال نکند؛ مخصوصا که جهانبخش در دقیقه‌۱۲۰ بازی مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا برابر رم برای زدن ضربه پنالتی به زمین آمد و با خراب‌کردن این ضربه، تیمش از گردونه مسابقات اوت شد. به این ترتیب آینده کاپیتان ۳۰‌ساله تیم ملی ایران در هاله‌ای از ابهام قرار خواهد گرفت.

کد خبر 841790
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • علی IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    14 8
    کیفیت پایینی داره
  • IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    7 17
    اگ ب پیشنهاد استقلال جواب مثبت میداد هم خطیر سنگ روی یخ نمیشد هم چکش ثابت میکرد حرفش مزخرف نیست
  • IR ۲۰:۲۰ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
    6 7
    فوتبالیست نیست فقط رابطه بازیکنانی هستند که بهترین فوتبال دارند فقط آدم ندارند
  • K IR ۰۵:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۶
    7 8
    به قرآن من خنده م میگیر ه اینا اسم بازیکن روشون هست