همشهری آنلاین: در حالی که نماد 3 شرکت بورسی روز دوشنبه اول تیرماه بازگشایی شد مدیریت بازار خبر از توقف 9 نماد تا پایان وقت معاملاتی این روز داد.

از ابتدای معاملات این روز نماد معاملاتی کشت و صنعت پیاذر پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مبنی بر تقسیم سود نقدی و صنایع سیمان دشتستان با توجه به تعدیل پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی 88 بازگشایی شد.

همچنین شیشه همدان با توجه به اعلام پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به پایان خرداد 89 به چرخه معاملات بورس اوراق بهادار تهران بازگشت.

قرار است در پایان دادوستدهای امروز نیز نماد معاملاتی شرکت‌های مهندسی نصیرماشین، داروسازی فارابی، حمل و نقل توکا، داده‌پردازی ایران، دوچرخه و موتور‌سیکلت‌سازی ایران و سرامیک‌های صنعتی اردکان برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و رینگ‌سازی مشهد برای برگزاری جلسه هیات‌مدیره به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه متوقف شود.

نماد البرزدارو نیز برای برگزاری مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه و اصلاح اساسنامه و سازه‌پویش برای برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه و مجمع عمومی فوق‌العاده به منظور تصمیم‌گیری در خصوص افزایش سرمایه، متوقف خواهد شد.

کد خبر 83995

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز