گروه‌های فلسطینی با رد روایات جعلی رژیم اشغالگر و ادعاهای بیهوده این رژیم درباره بیمارستان الشفاء و سایر بیمارستان‌ها اعلام کردند که حمله به بیمارستان‌ها در چارچوب تکمیل جنگ نسل‌کشی علیه مردم فلسطین در سایه سکوت و ناتوانی رژیم‌های عربی است.

حمله اسرائیل در غزه

به گزارش گروه همشهری آنلاین، گروه‌های فلسطینی در واکنش به حمله وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مجتمع پزشکی الشفاء در غرب شهر غزه با صدور بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن تداوم جنایات اشغالگران علیه بخش‌های غیرنظامی غزه از جمله بیمارستان‌ها و مراکز بهداشت که آخرین مورد آن بیمارستان الشفاء بود اعلام کردند: هدف قرار دادن بیمارستان‌ها در چارچوب تکمیل جنگ نسل‌کشی رژیم اشغالگر علیه مردم فلسطین و نقض آشکار تمام کنوانسیون‌ها و قوانین بین‌المللی است.

این گروه‌ها تاکید کردند: هدف از این جنایات دشمن کاملا روشن بوده و آن هم جلوگیری از معالجه مجروحان و بیماران و از بین بردن هرگونه شانس زنده ماندن آنهاست.

گروه‌های فلسطینی با رد روایات جعلی رژیم اشغالگر و ادعاهای بیهوده این رژیم درباره بیمارستان الشفاء و سایر بیمارستان‌ها اعلام کردند که بیمارستان‌ها و موسسات بهداشتی، مراکز غیرنظامی هستند که هیچ فعالیتی که مغایر با وظیفه و ماموریت آنها در چارچوب قوانین بین‌المللی و انسانی باشد انجام نداده‌اند.

عملیات تازه‌ ارتش اسرائیل در بیمارستان شفاء | واکنش تند گروه‌های فلسطینی به روایات جعلی این رژیم

جنبش مجاهدین فلسطین نیز در بیانیه‌ای جداگانه اعلام کرد که تداوم هدف قرار دادن و تخریب بیمارستان‌ها و آزار بیماران و کادر درمانی توسط دشمن صهیونیستی جنایت جنگی است که با حمایت آمریکا و در سایه سکوت و ناتوانی سازمان‌های بین المللی انجام می‌شود.

در ادامه این بیانیه آمده است که ما دولت آمریکا، دولت‌های غربی، رژیم‌های عربی و نظام ناتوان بین‌المللی را مسئول ادامه کشتارها و جنگ نسل‌کشی دشمن نازی صهیونیستی علیه مردم ما در نوار غزه می‌دانیم. هجوم مجدد به بیمارستان الشفاء پس از اثبات دروغ بودن ادعای آنها علیه بیمارستان‌ها، در چارچوب اصرار رژیم جنایتکار اسرائیل بر نابودی همه نشانه‌های زندگی در غزه و بهره‌برداری از سکوت و همدستی جهانی برای انجام جنایات نسل کشی علیه مردم استوار غزه است.

جنبش مجاهدین فلسطین در ادامه تاکید کرد که تداوم جنایات وحشیانه دشمن صهیونیستی علیه مردم غزه در ماه مبارک رمضان نشان دهنده گستردگی استکبار و انزجار صهیونیست‌ها از میلیون‌ها عرب و مسلمان است؛ درحالی که اعراب و مسلمانان در غل و زنجیر تسلیم و ناتوانی و سکوت مقابل جنایات اشغالگران گرفتار هستند.

این جنبش فلسطینی در ادامه از همه آزادگان جهان و ملت‌های اسلامی خواست تا فشار بیشتری بر جنایتکاران صهیونیست و حامیان آمریکایی آنها تا زمان توقف تجاوزات و نسل‌کشی علیه مردم فلسطین وارد کنند.

کد خبر 839935
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
    0 0
    پیشنهاد اعزام بازرسان سازمان ملل به غزه برای افزایش فشار سیاسی و بین المللی بر اسرائیل و آمریکا بهتر است چین و روسیه درخواست کنندکه بجای تهمت زدن و توجیه نمودن اسرائیل برای حمله به بیمارستانها به بهانه وجود نیروهای حماس در آنجا؛ تعدادی محدودی از بازرسان بین المللی فقط برای بررسی بیمارستانهای غزه بروند تا بهانه برای حملات گرفته شود