یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۲
۲ نفر

فرهاد باقری، کارگردان و بازیگر تئاتر، این روزها در حال تدارک نمایشی به نام «برف» است. نمایشنامه برف اثر محمد طباطبایی است که بر اساس رمانی از محسن حکیم معانی با عنوان «در کوچه برف می‌بارد» به رشته تحریر درآمده است.

تئاتر

به گزارش همشهری آنلاین،‌ باقری در این اجرا به سراغ خانواده‌های شهید رفته و می‌کوشد درباره بنیاد خانواده هنرورزی کند. کارگردان نمایش برف درباره آخرین ساخته خود می‌گوید: «من سبک رئال را به همه سبک‌ها ترجیح‌ می‌دهم اما این بار سعی کردم نمایش متفاوتی روی صحنه ببرم.»

نمایش برف یک درام موقعیت است؛ در آن خانواده‌ای ترسیم می‌شود که با چالشی روبرو هستند و این چالش روابط بین اعضای خانواده را تعیین می‌کند. کنش‌ها و واکنش‌های افراد در این خانواده هسته اصلی نمایش را شکل می‌دهد.

باقری پیش از این نمایش‌های جنوب از شمالغربی، کدئین، گلابتون و یک صبح ناگهان را کارگردانی کرده است. برف پنجمین اثر این کارگردان است و در آن مجید حسینی، مینا ترکمن، سدنا محبی، ایمان اکرمی، فرزام زمانی و رها محمودی فرد به ایفای نقش پرداخته‌اند. محیا سعدآباد طراحی لباس، امین قاشیه طراحی گریم و فرهاد باقری نیز طراحی صحنه را برعهده دارند. سهیل وظیفه‌خواه نیز برای برف آهنگسازی می‌کند.

نمایش «برف» از ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ در سالن شماره ۳ پردیس تئاتر شهرزاد ساعت ۱۹ به روی صحنه خواهد رفت.

روی صحنه «برف» می‌آید

کد خبر 839873

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha