یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۸۸ - ۱۸:۱۹
۰ نفر

گروه ادب و هنر: بعد از عدم‌برگزاری کنسرت ارکستر ملی در سال جدید به‌علت بیماری و سرماخوردگی فرهاد فخرالدینی و آماده نبودن کیوان ساکت در این شرایط برای نوازندگی خبرهای دیگری از برگزار نشدن کنسرت‌های دیگر به گوش می‌رسد

یکی از این خبرها متعلق به شجریان است که به تازگی در نامه‌ای به رئیس تلویزیون خواستار عدم  پخش سرود «ایران‌ای سرای امید» شده است. او که قرار بود درتابستان امسال به اجرای کنسرت بپردازد طبق بیانه‌ای کنسرت خود را لغو کرد.

در سایت شرکت دل آواز که متعلق به شجریان است این خبر آمد که در پی تماس‌های مکرر علاقه‌مندان بدین وسیله به اطلاع می‌رساند استاد محمدرضا شجریان و گروه شهناز در تابستان 88 در داخل کشور هیچ برنامه و کنسرتی نخواهند داشت.

اطلاعات بیشتر در مورد کنسرت‌های اروپایی گروه شهناز به‌زودی در این سایت منتشر خواهد شد. اما خبر بعدی مربوط به برگزاری کنسرت ارکستر ملل است، برگزاری کنسرت این گروه که هفته گذشته به تعویق افتاده و قرار بود تاریخ آن در این زمان مشخص شود، هنوز اعلام نشده است.

پیمان سلطانی با اعلام این خبر به مهر گفت: قرار بود روز پنجشنبه 28 خرداد برنامه راپسودی بختیاری را در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار کنیم که بنا به دلایلی این برنامه را لغو کردیم.

رهبر ارکستر ملل افزود: این برنامه پیش از این (8 خرداد) نیز در همین سالن اجرا شده بود و این امکان وجود دارد بعدها در زمان مناسب‌تری این برنامه را روی صحنه ببریم اما در حال حاضر تصمیمی در این رابطه نگرفته‌ایم.

سلطانی همچنین خاطرنشان کرد: من چند روز پیش نیز نامه‌ای به صدا و سیما به این مضمون نوشتم که سرود ایران جوان یا همان وطنم وطنم را که نخستین سرود ملی ایران محسوب می‌شود و توسط من تنظیم دوباره و ساخته شده است را از سیما پخش نکنند اما متأسفانه با وجود ارسال این نامه و مخالفت من با پخش آن صدا و سیما همچنان این ساخته مرا پخش می‌کند

کد خبر 83967

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز