یکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
۰ نفر

معاون توسعه و پیش‌بینی‌ اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی نسبتا قوی به استان از اواخر وقت روز دوشنبه ۲۸ اسفند ماه خبرداد.

بارش باران و برف در پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر نوید حاجی بابایی به بارش‌های شبانه روز گذشته تا صبح امروز در مناطق مختلف استان اشاره کرد و اظهار داشت: بیشترین میانگین بارشی از فریدون‌شهر با ۲۳ میلیمتر، چادگان ۱۹ میلیمتر، داران ۱۶.۴ میلیمتر، زرین‌شهر ۱۶.۳، مبارکه ۱۵.۵ میلیمتر، نجف آباد ۱۵ میلیمتر، سمیرم ۱۲.۷ میلیمتر، فرودگاه شهید بهشتی ۱۰.۷ میلیمتر، خوانسار ۱۰ میلیمتر، شهر اصفهان ۹.۴ میلیمتر، گلپایگان ۹.۳ میلیمتر، شهرضا ۹.۱ میلیمتر، گلپایگان ۷.۴، میمه ۳.۷ و ورزنه ۱.۵ میلیمتر بوده است.

وی با بیان اینکه با خروج سامانه بارشی از امروز، جوی پایدار طی روزهای یکشنبه و دوشنبه در استان حاکم می‌شود، ادامه داد: از اواخر دوشنبه تا آخر وقت چهارشنبه یکم فروردین نیز سامانه بارشی نسبتاً قوی در سطح استان فعال خواهد بود.

به گفته معاون توسعه و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان، از آخر وقت دوشنبه تا شامگاه چهارشنبه از سمت غرب استان شرایط ابرناکی و مه آلودگی و رگبار و رعد و برق و در مناطق سردسیر برف مورد انتظار است که به تدریج سراسر استان را در این مدت فرا خواهد گرفت.

حاجی بابایی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده بین ۲ تا پنج درجه کاهش می‌یابد، اضافه کرد: بیشینه دمای هوای کلان‌شهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۲۰ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خوروبیابانک با بیشینه دمای ۲۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بویین میاندشت با کمینه دمای صفر درجه گرم‌ترین و سردترین نقاط استان هستند.

کد خبر 839639

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha