شنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
۱ نفر

درحالی که فولاد با مارتینس از بحران ابتدای فصل جدا شده بود، در آستانه آغاز نیم فصل دوم مجددا با تغییراتی در کادرفنی مواجه شد و آل نعمه جایگزین مارتینس شد. 

ویسی

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال فولاد خوزستان که لیگ بیست و سوم را با علیرضا منصوریان شروع کرد پس از چهار هفته با کسب نتایج ضعیف و بدون کسب امتیاز، این همکاری پایان یافت و در ادامه خوان مارتینس اسپانیایی هدایت فولاد را بر عهده گرفت.

درحالی که فولاد با مارتینس از بحران ابتدای فصل جدا شده بود، در آستانه آغاز نیم فصل دوم مجددا با تغییراتی در کادرفنی مواجه شد و آل نعمه جایگزین مارتینس شد.

البته بعد از قطع همکاری فولاد با مارتینس و پیش از انتخاب آل نعمه به صورت رسمی به عنوان سرمربی، مسئولان باشگاه با گل‌محمدی، ربیعی و رحمتی نیز مذاکراتی داشتند که بن بست خوردند.

در نهایت پس از تداوم نتایج ضعیف فولاد، مسئولان باشگاه مجدداً تصمیم به تغییر سرمربی خود گرفتند و این بار قرعه به نام عبدالله ویسی افتاد.

کد خبر 839524

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • فولادقدیم IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    20 0
    متاسفم که فولادبه چه روزی انداختن..
  • اشکان DE ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۶
    3 8
    درود بر شیرمرد ایل بزرگ بهمئی حاج عبدالله ویسی. ب امید موفقیت جنابعالی و تیم فولاد خوزستان
  • بهراد IR ۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    3 1
    این ویسی خودش خجالت نمیکشه همیشه برای تیمهای خوزستانی که دیگه کسی را پیدا نمیکنند، اینو از تو لپ لپ میارنش بیرون. اونم خوشحال قبول میکنه ۴ تا بازی را فاتحه میخونه باز دوباره اخراجش میکنند.خب مرد حسابی یک مقدار برای خودت ارزش و شخصیت قائل شو و منتظر یک ... نباش که بدو بدو راه بیفتی بری تو هر تیم
    • پرسپولیس IR ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      1 0
      عشق به خوزستان داره اینو تو نمیفهمی
    • محمد IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
      0 0
      عبدالله ویسی که بهمنی نیست شیخ رباط
  • محسن IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    اول فصل درست مربی انتخاب کنید که به این مشکلات برخورد نکنید. اگر عبدالله ویسی رو نگه می‌داشتید به مرور طرز فکرش جا می‌افتاد و نیاز نبود که انقدر تغییرات داشته باشید. تیم‌های که مربیشون بر اساس فلسفه دفاعی فوتبال بازی می‌کنند، به مرور زمان و بعد از تغییر سرمربی، افت می‌کنند. جواد نکونام تیم خوبی برای دوره خودش ساخت نه برای آینده فولاد خوزستان.
  • فرشاد IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۷
    0 0
    من نمیدونم مشکل رو چرا اساسی حل نمیکنید؟! چطور اینهمه خرج آکادمی میشه اما نمیتونیم تیم بزرگسالان رو آنطور که شایسته است تغذیه کنیم؟! حتمن ما اونجا مشکل داریم. اونجا رو یک فکر اساسی کنید لطفاً