هافبک پیشین استقلال گفت: آبی پوشان با طراوت و جنگنده بازی می‌کنند و این یک فاکتور مثبت برای استقلال است.

دربی

به گزارش همشهری آنلاین، سیروس دین محمدی در خصوص دربی ۱۰۳ گفت: دربی همیشه حساس و جذاب است و علاقمندان زیادی منتظر این دیدار هستند، دو تیم در اوج هستند و با توجه به برد هر دو تیم در دیدار ماقبل دربی هر دو از لحاظ روحی و روانی آماده این بازی هستند که با توجه به شرایط جدول حساسیت بیشتری این دیدار خواهد داشت.

هافبک پیشین استقلال در خصوص استقلال گفت آبی‌ها با طراوت و جنگنده بازی می‌کنند و این روحیه جنگندگی به آنها قدرت بیشتری می‌دهد تا مقابل پرسپولیس پر قدرت ظاهر شوند اما باید مراقب ضد حمله‌های حریف هم باشد تا دروازه‌اش به راحتی باز نشود، مهاجمان پرسپولیس خطرناک هستند و مدافعان استقلال باید هوشیار باشند و اشتباه نکنند.

وی در مورد نقاط قوت استقلال برای دربی ۱۰۳ گفت: بزرگترین نقطه قوت استقلال جنگندگی این تیم است، آبی پوشان هم جنگنده بازی می‌کنند و هم با طراوت و اعتقاد دارم این دو فاکتور نقاط قوت استقلال است، ضمن اینکه نکونام به بازیکنانش هیجان هم می‌دهد و این اتفاق باعث قدرت بیشتر استقلال خواهد شد.

دین محمدی در خصوص عملکرد خطوط استقلال گفت: درون دروازه حسینی قرار دارد که ملی پوش است و از تجربه بالایی برخوردار است، در خط دفاع چشمی یک رهبر خوب است که هم تیم را به آرامش دعوت می‌کند و هم آنها را رو به جلو حرکت می‌دهد و با وجود سیلوا و مرادمند خط دفاع کم اشتباه است، در خط هافبک بازیکنان جنگنده داریم که نقش تعیین کننده‌ای دارند و اگر به موقع مهاجمان را تغذیه کنند استقلال به گل خواهد رسید، در خط حمله هم بلانکو بهتر از گذشته شده و پشت سر او ماشاریپوف می‌تواند از شوت‌هایش استفاده کند البته بلانکو باید شوت زنی هم بکند تا استقلال به پیروزی برسد.

هافبک پیشین استقلال در مورد شرایط پرسپولیس گفت: سرخ‌پوشان تهرانی خوب بازی می‌کنند و در فاز حمله خطرناک هستند و باید مدافعان استقلال هوشیارانه بازی کنند و اجازه ندهند مهاجمان حریف به راحتی صاحب توپ شوند.

وی در خصوص حضور دستیار گل محمدی به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس تأکید کرد: با احترامی که برای گل محمدی قائل هستم اما پرسپولیس با آمدن اوسمار ویه را با طراوت تر بازی می‌کند و نتایج خوبی هم کسب کرده و این دیدار می‌تواند برای این سرمربی یک امتحان سخت باشد و او عیارش مشخص خواهد شد.

دین محمدی در خصوص نقش با تجربه‌ها در دربی گفت: دربی‌های کنونی مثل گذشته نیست و دعوا و درگیری و جنجال ندارد چون تیم‌ها همدیگر را آنالیز می‌کنند و شناخت خوبی از هم دارند اما نقش کاپیتان‌ها و باتجربه‌ها خیلی مهم است چون به تیم آرامش می‌دهند و اجازه نمی‌دهند بازی به خشونت کشیده شود، حسینی و روزبه چشمی از استقلال و عالیشاه و امیری از پرسپولیس در این دیدار تأثیر گذار خواهند بود.

هافبک پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که رمز موفقیت در دربی چیست تصریح کرد: چند دربی را تجربه کردم و در آن زمان مرحوم پورحیدری هم در استقلال بود او همیشه تاکید داشت رمز موفقیت در دربی آرامش است و اعتقاد دارم در کنار آرامش جنگندگی و دوندگی دو فاکتور اصلی برای تیمی است که در دربی می‌خواهد پیروز شود، البته نداشتن اشتباه و استفاده از موقعیت‌های به دست آمده هم از دلایل موفقیت در این دیدار است.

دین محمدی در پایان و در پاسخ به این پرسش که نتیجه دربی چه خواهد شد گفت: پیش بینی دربی همیشه سخت است اما اعتقاد دارم با توجه به شرایط دوتیم این دیدار با تساوی یک بر یک و یا بدون گل به پایان خواهد رسید و برنده‌ای نخواهد داشت.

کد خبر 839005
منبع: مهر

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • قرمزته IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    6 1
    شما نگران نباش. داورها کمک استقلال هستند. دیدی چجوری کنعانیو محروم کردند؟؟؟ این کار مهندسی شده نبود خداشاهده؟؟
    • آسمان آبی دوستاره IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      0 0
      تمام قهرمانیاتون تولیگ برتر مهندسی شدست از خواب بیدار شو اینو همه تیم‌های لیگ برتر می دونن
  • پنجعلی IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    پرسپولیس نتیجه خواهد گرفت ان شاالله
  • پنجعلی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    شکست امروز استقلال در تاریخ ماندگار خواهد شد