رسانه‌های عبری گزارش دادند، نهاد امنیتی رژیم صهیونیستی در حال بررسی امکان کمک گرفتن از مسئولان تشکیلات خودگردان فلسطین برای اداره نوار غزه است.

ماجد فرج

به گزارش همشهری‌آنلاین، شبکه کان رژیم صهیونیستی گزارش داد این رژیم در حال بررسی به کارگیری ماجد فرج، رئیس اطلاعات تشکیلات خودگردان فلسطین که نامش توسط یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی مطرح شده، به‌عنوان جایگزینی برای حکومت حماس بعد از جنگ غزه است.

این شبکه به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد که اسامی مطرح شده عضو حماس یا نزدیک به این جنبش نیستند. ماجد فرج تنها شخصیت در لیست اسامی ارائه شده، نیست.

ماجد فرج یکی از مهم‌ترین شخصیت‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین و بسیار نزدیک به محمود عباس، رئیس این تشکیلات است و به ادعای رسانه‌های صهیونیست، روابط بسیار خوبی با مسئولان ارشد دستگاه‌های امنیتی رژیم صهیونیستی دارد. وی مسئول روابط تشکیلات خودگردان فلسطین با شاباک است.

یائیر لاپید، رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی در این راستا گفت: مطرح شدن نام ماجد فرج یک مسئله عادی است چرا که یکی از شخصیت‌هایی است که بیشترین همکاری را با ما علیه حماس داشته است.

وی گفت: در سطح دستگاه‌های مدنی مانعی برای همکاری با تشکیلات خودگردان فلسطین وجود ندارد چرا که امروزه نیز ما با آنها همکاری می‌کنیم. کابینه باید مشخص کند که به خاطر سیاست یا به خاطر امنیت اسرائیل این کار را می‌کند. اگر به خاطر امنیت است پس با تشکیلات خودگردان فلسطین همکاری خواهیم داشت.

پیشتر نام ماجد فرج به عنوان یک جایگزین احتمالی برای محمود عباس مطرح شده بود.

کد خبر 838795
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha