ویدئوی منتشر شده از درگیری ایجاد شده در درمانگاه قرآن و عترت قم این روزها به بهانه‌ای برای جنگ روانی تبدیل شده است. اما در این ویدئو جزئیاتی می بینید که ممکن است از آن خبر نداشته باشید.

درمانگاه قم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان درگیری ایجاد شده بین خانمی جوان و یک طلبه در درمانگاه قرآن و عترت قم این روزها به سرخط خبری برخی رسانه‌ها تبدیل شده است.

شبکه ضد ایرانی اینترنشنال که سوابق ضدایرانی بسیاری از جمله پیگیری اعمال فشار اقتصادی علیه ملت ایران و تشویق به خرابکاری در کشور را در کارنامه دارد در یکی دو روز اخیر آتش بیار معرکه شده و سعی کرده به یک رخداد در درمانگاه قرآن و عترت قم ابعادی اجتماعی ببخشد و از این رهگذر ، تولید بحرانی جدید را علیه ملت ایران سامان دهد.

اما تحقیقات نشان می‌دهد این درگیری لحظاتی پس از فیلم منتشرشده توسط اینترنشنال با وساطت مدیر درمانگاه پایان یافته است و طرفین پس از عذرخواهی از یکدیگر و مصالحه، ساختمان درمانگاه قرآن و عترت را ترک کرده‌اند.

حال باید دید چه کسانی و با چه اهدافی فیلم درگیری منتهی به مصالحه را به دست بزرگترین دشمنان مردم این خاک و بوم رسانده‌اند.

کد خبر 838687

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 15
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 18
  • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    7 44
    واقعاً چطوری رسانه ای شد این کلیپ ، یا هک شده بوده که اگر اینطوریه باید بررسی شود این مسئله چه ابعادی دارد و در چه اماکنی و این مسئله خیلی خطرناک هست ، امّا اگر عده ای این کار را کردند که دسترسی داشتند به این دوربین ها پس یا در وظیفه خود خیلی توجیه نیستند مثل خیلی از مشاغل دیگر یا اینطور بگیم این مسئله متأسفانه شایع هست ، یا به دنبال فالور بودند در فضای مجازی که باز هم به مورد اول برمی گردد ، یا از روی نارضایتی این کار را کردند و مسئله شخصی را با عموم به اشتراک گذاشتند یا واقعاً دنبال فتنه بودند که آسیب های دوقطبی شدن جامعه را باز تحریک کنند. مسئله دیگر آیا در رسانه های خارجی این اتفاقات روی نمی دهد مثلاً کشتن آقای فلوید در آمریکا و مسائل مشابه آن ، آنجا چه اتفاقی می افتد و رفتار مردم و مسئولان و نظر دولت چگونه است .
  • ایرانی IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    51 5
    سلام مشکل اول روحانی شروع کرد شما میبینی اوضاع مملکتو اگه فیلم گرفتی که کار غلطی هستش مادر یا به قول شماشخص دیگه نوزاد مریض در آغوش گرفته اوج ناراحتی کنار در اسانسور نشسته به جای اینکه بری کمک کنی فیلم میگیری یا اگه فیلم نگرفتی تلفن نشون میدادی به خانمها یا شخص دیگه روحانی باید مبلغ خدا باشه بیاید باهم مهربان باشیم انسان باشیم
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      8 52
      بیایید کشف حجاب نکنید بزارید مردم آسایش داشته باشند اون کارها را هم نداره آمریکا هم نجات بخش نیست دل بهش نبندید
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
      4 1
      تو اون درمانگاه همه آسایش داشتن. تنها یک نفر بود که آسایش نداشت و شروع به ایجاد مشکل کرد
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    39 2
    دوباره شروع کردید به بازی در آوردن
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    6 59
    این موارد باعث جلب ترحم اکثر مردم ایران نمیشه. اکثر مردم ایران با زن بی حجابی که در ملا عام به بچه شیر میده همدردی نمی کنند و طرفدار ولنگاری و بی حیایی نیستند حالا بماند که خاله اش بوده یا نبوده. کسی که این سناریو را چیده اینکاره نبوده و مردم ایران رو درست نمی شناخته مخصوصا که مردم از بی حجابی ها هم اصلا دل خوشی ندارند. و اینکه مردم فتنه ی مهسا رو هم پشت سر گذاشته اند و در زمینه فتنه شناسی و کومله شناسی! هم آپدیت شده اند. در قضیه حمله اون ... به اون خانم چادری موضوع خیلی متفاوت بود که مردم اونهمه ابراز ناراحتی کردند. در این قضیه هم با بکار بردن واژگان مظلوم نمایانه مثل مادر مظلومی که به بچه شیر میده و امثال این چرت و پرتها ره به جایی نمی برند. اون اینترنشنال اگر طرفدار مادر و بچه و نوزاد بود حملات اسرائیل رو محکوم میکرد. در کل فتنه مهسا خیلی ها رو آگاه کرد و مردم دیگه به این راحتی ها بازی نمی خورند. این موارد فقط برای بالا بردن هزینه در زمینه لایحه حجاب و این چیزهاست
    • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      47 5
      اینو قبول کن که هر کسی با هر طرز فکری آدمهای شبیه به خودش رو مردم خطاب میکنه، اگه این حرف شما در مورد مردمی با روحیات خودتونه درست میفرمایید ، ولی اگه میبینی اینقدر رپرتاژ رفته براش دلیلش اینکه یه بخشی از جامعه حق رو به اون خانم داده.
    • FR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      35 2
      ۱۵:۲۲مگه خوب نمی گیدکارروحانی اشتباه نبوده خوب چرامی گیدنبایداین فیلم روکشورهای مختلف متوجه بشن ؟
  • آرش اسدی IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    5 33
    اقا چیزی نشده بود که حاج اقا بیچاره داشت عکس می‌گرفت فقط،
  • US ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    5 28
    هرقدر اين مسئله را بزرگ كنيد كار بدتر مي شود بهتر است حالا كه كسي از كسي شكايت ندارد بگذاريد مسئله به خير و خوشي تمام شود. آتش بيار معركه نباشيم
  • Borzoo NO ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    43 3
    حالا فرض کنیم که خانم مادر آن کودک نبود..اما حــداقل مادری خود را ثابت کرد و به کودک شیــر داد..آیا باید مــزاحم او شد و با موبایل فیلم گرفت ؟؟
    • IR ۲۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      2 32
      زبل خان همه جاهستی
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
      2 33
      همین فرضیات شماست که مشکل درست میکنه جناب انیشتن
  • علی شفیعی IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    13 2
    معاند در این وسطه کیست اگر بازی در کار نیست برید سراغ ارسال کنندگان
  • محمود IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    5 0
    چطور عکس وفیلم از سیسمونی مردم تو فرودگاه غیر قانونی است عکس از زن وبچه مردم در درمانگاه اشکالی ندارد ؟