سه‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۱
۰ نفر

درخصوص چهارشنبه سوری پلیس در کنار سایر نهادهای امدادرسان نسبت به برقراری امنیت اقدام خواهد کرد، در عین حال باز هم از والدین می‌خواهیم تا در کنار پلیس، با نظارت بر عملکرد فرزندان خود مانع از بروز اتفاقات تلخ مبتلابه این شب شوند.

سردار عباسعلی محمدیان

به گزارش همشهری آنلاین، سردار عباسعلی محمدیان؛ رئیس‌پلیس پایتخت در روزنامه همشهری نوشت، ‌در ایامی که همه شهروندان به سفرهای نوروزی و دید و بازدیدهای سال نو و دورهمی سفره‌های افطار می‌اندیشند، اینجا در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ من و همکارانم به خدمت مضاعف در روزهای آغازین سال نو می‌اندیشیم تا ساکنان پایتخت با آرامش خاطر روزهای پایانی سال را پشت سر گذاشته و به سال پر خیر و برکتی که گره خورده با معنویت‌ ماه مبارک رمضان، قدم بگذارند.
بر هیچ‌کس پوشیده نیست که امنیت یک‌شبه حاصل نمی‌شود، لذا همکارانم در سال‌جاری در تمامی پلیس‌های تخصصی از ماه‌ها قبل با اجرای طرح‌های مختلف و دستگیری‌های هدفمند اتفاقات انتظامی پایتخت را به سمت کاهش چشمگیر وقوعات جرائم و افزایش کشفیات سوق دادند.
از کشف پرونده‌های مهم قتل و آدم‌ربایی گرفته تا دستگیری‌های مجرمان مسلح و رجزخوان‌های مجازی و اجرای طرح‌های موفق مقابله با سارقان قاپ‌زن و به‌عنف و دستگیری اراذل و اوباش تا پاکسازی محلات از معتادان متجاهر، اخباری است که هرکدام از شهروندان با یک جست‌وجوی ساده در فضای مجازی می‌توانند درخشش تصویری و نوشتاری آن را به تماشا بنشینند.
پلیس تهران بزرگ از ماه‌ها قبل در تدارک امنیتی پایدار و ملموس به‌عنوان عیدی خود برای ساکنان پایتخت بوده و خداوند را شاکریم که امروز در واپسین روزهای سال۱۴۰۲ احساس می‌کنیم که به بخش عظیمی از هدف خود رسیده‌ایم و برای حفظ این دستاورد همچنان در تلاش و تکاپو خواهیم ماند.
شاید شاخص‌ترین اتفاق انتظامی اخیر اجرای طرح پایش الکترونیکی مجرمان سابقه‌دار باشد که در روز دوشنبه، ۲۱اسفندماه با حضور مقامات انتظامی و قضایی و اصحاب رسانه در چندین فرماندهی انتظامی ازجمله تهران بزرگ کلید خورد و به‌زودی به لطف پروردگارشهروندان عزیز شاهد نتایج اثربخش آن در کاهش هر چه بیشتر وقوعات خواهند بود.
با تمهیداتی که فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برای نحوه خدمات‌رسانی در ایام نوروز اندیشیده، ساکنان پایتخت حضور همکارانم را پررنگ‌تر از روزهای قبل از تحویل سال نو، در کنار خود حس خواهند کرد. ما به وظیفه خود در قبال کشف پرونده وقوعات با جدیت عمل کرده و در مقابل از همشهریان عزیز تقاضا داریم با رعایت نکات هشداری و ایمنی درخصوص منازل و خودروهای خود ضمن گذران تعطیلاتی همراه با آرامش و شادی، یاریگر پلیس در پیشگیری از وقوع جرائم باشند.
درخصوص چهارشنبه سوری پلیس در کنار سایر نهادهای امدادرسان مانند آتش‌نشانی، اورژانس و... نسبت به برقراری امنیت اقدام خواهد کرد و خانواده‌ها حضور همکاران ما را در این مناسبت در کنار خود مشاهده خواهند کرد، در عین حال باز هم از والدین می‌خواهیم تا در کنار پلیس، با نظارت بر عملکرد فرزندان خود مانع از بروز اتفاقات تلخ مبتلابه این شب شوند.
به یاد داشته باشید زمانی که بسیاری از افراد در کنار خانواده‌های خود دعای آغاز سال نو را زمزمه می‌کنند کارکنان پلیس تهران بزرگ در مقرها و خودروهای گشت و کانکس‌های پلیس، جاده‌ها و بزرگراه‌ها به فراخور وظیفه سازمانی که برایشان تعریف شده می‌کوشند تا بهاری سرشار از امنیت را برای شهروندان رقم زنند، زیرا باور دارند هیچ حسی شیرین‌تر از آن نیست که بدانی تلاش و کوشش تو به زندگی دیگران رنگ آرامش و امنیت می‌بخشد.
از همین جا این مژده را به شهروندان می‌دهیم که سالی که پشت سر گذاشته شد با تمام دستاوردهای درخشان انتظامی برای فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پایان کار نیست و ضمن پاسداری از دستاوردهای چشمگیر کنونی همچنان در سال جدید در تلاش و تکاپو برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های نو در مقابله با جرائم و آسیب‌ها خواهیم بود و همشهریان عزیز می‌توانند همچون سال‌های گذشته در سال جدید نیز زیر چتر حمایت و پشتیبانی پلیس، احساس شیرین امنیت و آرامش را از عمق وجود تجربه کنند.

کد خبر 838683
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار پليس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha