«بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی طی سخنانی اعلام کرد «مرد شماره ۴ در حماس کُشته شد»؛ این سخنان به جنجال و پرسش‌هایی در مورد اینکه منظور نتانیاهو از مرد شماره ۴ حماس کیست، دامن زد.

نتانیاهو

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از اسپوتنیک، نتانیاهو گفت: «ما در مسیر پیروزی مطلق قرار داریم و در این راه، مرد شماره ۴ حماس را از میان بردیم و نوبت افراد شماره ۳ و ۲ و ۱ هم خواهد رسید، ما به همه آنها دست خواهیم یافت.»

شبکه تلویزیونی اسرائیل گزارش داد منظور نتانیاهو از مرد شماره یک حماس «یحیی السنوار» رهبر این گروه در نوار غزه، مردم شماره ۲ «محمد الضیف» فرمانده گردان‌های القسام و مردم شماره ۳ «مروان عیسی»، نائب رئیس گردان‌های القسام و از مرد شماره ۴ به نظر می‌رسد «صالح العاروری» است که چندی پیش طی حمله پهپادی اسرائیل در جنوب بیروت به شهادت رسید.

ساعاتی پیش، رسانه‌های اسرائیلی گزارش دادند که حماس در حال تحقیق است که آیا «مروان عیسی»، یکی از اعضای برجسته این گروه در حمله روز شنبه ارتش اسرائیل در اردوگاه نصیرات کشته شده است یا خیر.

ارتش رژیم صهیونیستی روز شنبه خانه‌ای را در اردوگاه آوارگان نصیرات در مرکز نوار غزه بمباران کرد که بنا به اعلام، رسانه‌های اسرائیلی، مروان عیسی در این خانه حضور داشته است و طی این حمله ۵ نفر به شهادت رسیده و ۹ نفر زخمی شدند.

بنا به اعلام وزارت بهداشت غزه، در نتیجه حملات مرگبار و ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی به غزه از ۷ اکتبر تاکنون بیش از ۳۱ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۷۳ هزار نفر زخمی شدند که اغلب آنها، زنان و کودکان هستند.

کد خبر 838604
منبع: شفقنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha