مدیر پروژه آزادراه شهید شوشتری گفت: فاز یک پروژه ۹ کیلومتر است و تا بالای ورزشگاه تختی ادامه دارد، که سال آینده افتتاح می‌شود و پیشرفت این پروژه به جهت معارضین که داشته درحال حاضر حدود ۲۵ درصد است.

مدیر پروژه

به گزارش همشهری آنلاین؛ شهرام قلی‌نژاد در تشریح جزئیات این پروژه گفت: آزادراه شوشتری از بزرگراه امام رضا آغاز و به بزرگراه یاسینی ختم می‌شود، طول پروژه ۱۶ کیلومتر بوده و این آزادراه، مسافرانی که از بزرگراه امام رضا وارد تهران می‌شوند و قصد سفر به شرق را دارند پوشش می‌دهد.

او با اشاره به اینکه فاز یک پروژه ۹ کیلومتر است و تا بالای ورزشگاه تختی ادامه دارد، افزود: در فاز اول یک تقاطع غیرهمسطح داریم و سال آینده افتتاح می‌شود و پیشرفت این پروژه به جهت معارضین که داشته درحال حاضر حدود ۲۵ درصد بوده اما معارضین (ارتش و وزارت ورزش) حل شده و پروژه به بهره برداری خواهد رسید.

قلی‌نژاد با بیان اینکه فاز دوم پروژه در دست طراحی بوده و قسمت عمده آن به صورت تونل خواهد بود، تصریح کرد: فاز دوم به دلیل اینکه از منابع طبیعی عبور می‌کند، امکان تغییر مسیر آن وجود دارد.

مدیر پروژه آزادراه شهید شوشتری گفت: این پروژه بار ترافیکی بسیج را کاهش می‌دهد، اعتبار این پروژه، توسط دو شرکت انجام می‌شود و بخشی ۶۵۰ میلیارد تومان و ۲۲۰ میلیارد تومان است همچنین پروژه، مناطق ۱۵ و ۱۴ را شامل‌ می‌شود.

کد خبر 838357
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردارى

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha