شاهین بیانی پیشکسوت باشگاه استقلال اعتقاد دارد اگر این تیم در کار دفاعی اصول خود را حفظ کند می تواند برنده دربی باشد.

دربی استقلال پرسپولیس

بیانی در گفت وگو با همشهری آنلاین با اشاره به مسابقه دربی استقلال و پرسپولیس و اختلافات مدیریت با جواد نکونام تاکید کرد: این اختلافات از شروع لیگ بوده و جای خوشحالی است که نتوانسته در روند استقلال تاثیر بگذارد و امیدوارم در دربی هم تاثیر نگذارد. دربی بازی که تیم ها فقط برای هواداران بازی می کنند. چه در زمان ما و چه الان با تمام وجود فقط برای دل هواداران بازی می کردیم. امیدوارم برنده دربی ما باشیم. مطمئنا تیم برنده دربی می تواند قهرمان لیگ را مشخص کند.

وی افزود: هواداران برد در دربی می خواهند زیاد به قهرمانی فکر نمی کنند امیدوارم این اتفاق برای استقلال بیفتد. تیم شرایط خوبی دارد. خوشبختانه بلانکو هم با گلزنی که داشت شرایط اش بهتر هم شده است.

او درباره اینکه نقطه عطف دربی در این مسابقه چه چیزی می تواند باشد گفت: کادرفنی و بازیکنان شرایط را درک کنند. علی رغم اینکه مشکلاتی زیادی داشتند و عدم یارگیری پیش فصل وجود داشت اما با همه این شرایط تا الان صدر جدول هستند. در نیم فصل ۳ بازیکن خارجی گرفتند. بلانکو، سیلوا و ماشاریپوف توانستند به تیم کمک کنند اما نقطه عطف استقلال می تواند سخت گل خوردن تیم های جواد نکونام باشد. الان هم سیستم دفاعی او در استقلال جا افتاده و سخت گل می خورند. دفاع تیمی را خوب انجام می دهند. امیدوارم این رویه را روز دربی هم داشته باشند. اگر این اتفاق نیفتد می تواند به تیم ضربه بزند. به هر حال در مسابقه بزرگی مثل دربی ساختار دفاعی حرف اول را می زند که موفق عمل کند اگر این اتفاق بیفتد استقلال این توانایی را دارد به پرسپولیس گل بزند.

بیانی درخصوص شرایط پرسپولیس با مربیگری اوسمار تصریح کرد: پرسپولیس شرایط خوبی دارد. درروند بازی های اخیر خود باخت نداشته است. هم بردهای خوبی داشته هم قابل احترام است. اما شرایط دربی فرق می کند اگر بتوانید از شرایط حاکم بر این بازی استفاده کنید دست پر زمین را ترک خواهید کرد. استقلال الان حتی یک بازیکن در ترکیب اصلی تیم ملی ندارد اما در لیگ صدرنشین است این کار بزرگی است و اگر دربی هم ببرد کار بزرگ تری کرده است.

او درباره اینکه نتیجه دربی را چگونه پیش بینی می کند گفت: مطمئنا به عنوان یک استقلالی دوست دارم استقلال برنده شود اما خواسته من ملاک نیست. باید روز بازی ساختار دفاعی منسجم باشد و اشتباهات کمی را داشته باشد. از اتفاقات بازی حذفی درس بگیرند ضمن اینکه با فشار اینکه حتما باید قهرمان شوند با روانی ایجاد نکنیم استقلال مثل پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارد اما نباید دائما تاکید کنیم حتما باید قهرمان شوند. این کار را سخت می کند.

بیانی افزود: به نظر من دربی گل دارد. ان شاءالله به تفع استقلال باشد. بلانکو و ماشاریپوف خیلی می توانند کمک کنند و نتیجه بازی را رقم بزنند. در کل هر دو تیم استقلال و پرسپولیس شرایط خوبی دارند و به نظرم دربی زیبایی را خواهیم دید. همه چیز برای یک دربی زیبا مهیا است. فقط به عنوان یکی از پیشکسوتان استقلال از بازیکنان و کادرفنی استقلال می خواهم که فقط برای دل هواداران بازی کنند.

کد خبر 838179

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 9
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 5
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    7 5
    تور تان با عیسی آشناست
  • حسین IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 5
    خخخخخخخخ کیسه کشا تووهم زدن 🤣🤣🤣🤣
    • علی IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      2 2
      لنگیا تاکی با داور می خواین امتیاز بگیرین خجالت نمی کشین
  • حسین IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    5 5
    خخخخخخخخ کیسه کشا تووهم زدن 🤣🤣🤣🤣
  • ک ن IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    6 6
    سلام بر همه فوتبالی‌ها کره زمین سرنوشت دربی را ترابی مشخص می‌کند وبس
  • حمید IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    6 6
    کیسه هیچ شانسی نداره
  • حمید IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    4 4
    از برانکو مهاجم خوب در نمیاد بگیر نگیر دارد
  • حاتم کهندلی IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    3 4
    لنگیاچه قدررودارشدن بادوسه تابردازتیم های ضعیف خیال می کنندتاج هم مثل اون تیم هاضعیف هست این همه ادعا می کنن چهارتامی زنیم باشه بعدازازبازی نتیجه معلوم میشه سوسماربعدبگه منوتشویق کنید
  • پرسپولیس US ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    ایشالله استقلال چهار تا میخوره