مهاجم سابق آبی ها گفت: هم اکنون ۱۱ هفته به پایان مسابقات باقی مانده و هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست.

استقلال

به گزارش همشهری آنلاین ادموند اختر، درباره پیروزی تیم فوتبال استقلال مقابل استقلال خوزستان در هفته نوزدهم لیگ برتر اظهار داشت: انتظار از استقلال که هم اکنون صدرنشین لیگ برتر است و کُلی هوادار دارد، همین است که منطقی و اقتصادی ۳ امتیازهای بازی‌ها را به دست بیاورد تا کماکان صدر جدول را حفظ کند. مهمترین کاری که باید کادرفنی و بازیکنان انجام بدهند این است که بازی به بازی امتیازات کامل را بگیرند تا در کورس قهرمانی باقی بمانند.

وی در مورد کسب ۳ امتیاز در زمین نامساعد ورزشگاه غدیر اهواز گفت: خوشبختانه نکونام و شاگردانش تا هفته نوزدهم امتیازات خوبی به دست آورده‌اند و باید همین روند را ادامه بدهند. استقلال در زمین خراب ورزشگاه غدیر هم ۳ امتیاز اقتصادی خوبی را به دست آورد. استقلال خوزستان نیز که در همین زمین خراب بازی می‌کند، بهتر از هر تیمی به شرایط موجود آگاهی و آشنایی دارد. البته هر تیمی که برای بازی به این ورزشگاه می‌رود، می‌داند چطور در این زمین بازی کند.

*نمی‌توان پیش‌بینی کرد چه تیمی قهرمان خواهد شد

کارشناس فوتبال با انتقاد از کسانی که با اظهار نظر درباره قهرمانی استقلال، فشار روحی روی بازیکنان این تیم می‌آورند، یادآور شد: کسی که از الان می‌گوید استقلال قهرمان لیگ برتر می‌شود، هیچ چیزی از فوتبال نمی‌فهمد. هم اکنون ۱۱ هفته به پایان مسابقات باقی مانده و هیچ چیز در فوتبال قابل پیش‌بینی نیست. فصل گذشته سپاهان ۹ امتیاز جلو بود و هیچ کس فکر نمی‌کرد که ۵ بازی پشت سر هم را در لیگ برتر ببازد. استقلال در این شرایط فقط نیاز به آرامش دارد تا امتیازات کامل هر بازی را بگیرد.

پیشکسوت فوتبال ادامه داد: تیم‌های فوتبال استقلال، پرسپولیس و سپاهان مدعیان قهرمانی لیگ برتر هستند، اما از حالا نمی‌توان پیش‌بینی کرد که کدامیک از این سه تیم قهرمان خواهد شد. هر تیمی که برای این ۱۱ بازی آماده‌تر باشد و از موقعیت‌هایش بهتر از سایر رقبا استفاده کند، در پایان فصل جام قهرمانی را از آن خود می‌کند.

*مهم نیست چه بازیکنی در چه پستی گل می‌زند

اختر درباره گلزنی بلانکو گفت: مهاجم وظیفه‌اش گل زدن است و بلانکو به عنوان یک فوروارد باید گل بزند تا تیمش برنده شود. بر همین اساس ابتدا وظایف خود را در تیم در زمین پیاده می‌کند و سپس به وظیفه‌اش که گلزنی است، می‌پردازد. البته مهم این است که ابتدا تیم سه امتیاز بازی را به دست آورد و اصلاً مهم نیست چه بازیکنی در چه پستی گل زده است.

اختر در پایان در مورد دیدار دربی صدوسوم خاطرنشان کرد: بازی دربی ماجرا و فلسفه دیگری نسبت به بازی‌های دیگر لیگ برتر دارد و هر تیمی که در روز مسابقه آماده‌تر باشد، برنده دربی خواهد بود. همچنین بود و نبود بازیکنی تأثیری در روند بازی ندارد. اتفاقات زیادی در دربی خواهد افتاد و تیمی نتیجه دلخواهش را به دست می‌آورد که شانس یارش باشد. امیدوارم در بازی روز چهارشنبه استقلال از فرصت‌ها و موقعیت‌هایش استفاده کند و بتواند پرسپولیس را شکست بدهد. البته امیدوارم قبل از هر چیزی بازی خوب و قشنگی را درون زمین شاهد باشیم و بازی تماشاگرپسندی از آب دربیاید.

کد خبر 838019

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 14
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 14
  • IR ۱۷:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    7 18
    کیسه ازالان باخته
  • علی مغانلو US ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    12 14
    اماها واگرها ودستهای پشت پرده وکدورتهای داخلی بین مدیرها ومربی ها ودستورات رده بالاها ووعده ووعیدها اگربگذارند باورکنید استقلال قهرمان خواهدشد البته ازاین قهرمانیها زیاددیدیم ولی قهرمانی های که بااین شرایط به وجودمی ادخیلی دلچسب وشیرینتره مثل قهرمانی بافرهادمجیدی بدون باخت بیشترین گل زده کمترین گل خورده بدون داشتن ستاره یاقهرمانی بانکونام کمترین باخت کمترین گل خورده بیشترین کلنشیت باتمام کارشکنیها ازطرف دولت ومدیر بدون داشتن ستاره بدون جذب بازیکن تاپ بااین همه هجمه که کسی هم باورنمی کردتاالان صدرباشه ولی محکم ایستاده وبرای قهرمانی می جنگد
  • غلامرضا ج IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    9 6
    هرکسی بگوید لستقلال قهرمان نمی شود بویی از فوتبال نبرده و توپ تا حالا به پایش نخورده
  • ابوالفضل IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    14 18
    قهرمان نمی‌شود قهرمانش میکنن چون قرعه به نام استقلال افتاده بین سه تا تیم یعنی پرسپولیس استقلال سپاهان این بار نوبت استقلاله
  • سجاد IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    7 18
    همه میدونن نتیجه بازی‌های تیم کیسه از بیرون زمین رقم میخوره
  • IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    19 22
    آیا استقلال با این بازی حال به هم زن ودفاع اتوبوسی حقشه قهرمان شه؟
    • حبیب IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
      18 13
      کل دنیا دارن میگن لنگ تیم حکومتیه .فقط یه لنگی بی انصاف میتونه بگه امتیاز اس از بیرونه خخخخخخ
    • علی IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
      5 4
      اخه لنگی تیم حکومت که شما هستید با اون قهرمان های بابا مسعود وهمین امسال چند گل آفساید زدید همه دنیا میدونی پس سرت از زیر برف بیار بیرون لنگی
  • ح یعقوبی US ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    9 13
    ادموند عزیز پیشکسوت محترم استقلال به عنوان هوادار پرسپولیس شعر زیبا که ضرب‌المثل شده برای آرزومندیت می‌نویسم: شتر در خواب بیند پنبه‌دانه گهی / لُپ‌لُپ خورد گه دانه‌دانه
  • امیر IR ۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۰
    13 6
    عجب کارشناسی جالبی بود همش گفت هیچی معلوم نیست و برای برد نیاز به شانس هست. یاد قلعه نوعی افنادم
  • حمید IR ۱۵:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    3 2
    اخر فصل جایگاه دومی یا سومی کیسه هوچی مشخص میشه
  • آبی بیکران IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۱
    0 0
    انشاءالله 💙💙استقلال💙💙. قهرمان است
  • GB ۰۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۲
    0 0
    به کمک مافیا و داوران خود فروخته مثل ... ممکن هست قهرمان شود .
  • محمد عبدلی IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۲۳
    0 0
    من میگم قاطعانه استقلال قهرمان میشه خیلی خوب هم از فوتبال سر در میاورم💙