مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران گفت: به طور جدی در حال پیگیری قانونی موضوع مزاحمت یک بلاگر برای اورژانس هستیم که با فرد مذکور برخورد لازم صورت بگیرد.

اورژانس

به گزارش همشهری آنلاین، ابوالفضل ماهرخ مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران با اشاره به مزاحمت‌های تلفنی برای اورژانس استان تهران اظهار کرد: اورژانس استان تهران طی هفته گذشته ۴۱۴۵ مزاحمت تلفنی را ثبت کرده است. این در حالی است که اورژانس استان تهران طی یک هفته بیش از ۷۱ هزار تماس تلفنی داشته است. ایجاد مزاحمت تلفنی در ارائه خدمات به بیماران و مصدومان واقعی وقفه ایجاد می‌کند.

وی افزود: اخیرا یک بلاگر یک چالش اینستاگرامی را در صفحه مجازی خود منتشر کرد که از ایجاد مزاحمت برای اورژانس تهران حکایت دارد. در این چالش، بلاگر به یک نفر می‌گوید که اگر با فردی تماس بگیرد که در تماس اول پاسخ او را بدهد، به او مقداری پول هدیه خواهد داد. فرد نیز با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرد و برای اورژانس مزاحمت ایجاد می‌کند و برنده جایزه می‌شود!

ماهرخ بیان کرد: این چالش به نوعی بازی کردن با جان بیمارانی است که به دریافت خدمات درمانی نیاز دارند.

مدیر روابط عمومی اورژانس استان تهران همچنین از پیگیری قانونی این اقدام ناپسند خبر داد و گفت: اورژانس استان تهران به طور جدی در حال پیگیری قانونی موضوع مزاحمت تلفنی برای اورژانس است که با فرد مذکور برخورد لازم صورت بگیرد.

کد خبر 837769
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • حزب الله سعید IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۹
    3 0
    اگر گرفتید اینو بجای آژیر آمبولانس ببندید جلو و سق ماشین تو خیابان به مدت یک سال آژیر بکشه تا بفهمه مزاحمت یعنی چی موهاشون قرمز بکنید و جفت گوششان لامپ آمبولانس وصل بکنید