بازیکن سرشناس تیم پرسپولیس تهران بعد از پایان بازی تیمش مقابل فولاد گفت: برای تیم ریشه‌دار و با هوادار زیاد پرسپولیس زشت است که لنگ پول هتل باشد.

عالیشاه


به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، امید عالیشاه جمعه شب پس از دیدار دو تیم پرسپولیس و فولاد در جریان لیگ برتر که با نتیجه ۴ بر ۲ به سود سرخ‌پوشان پایتخت به پایان رسید، در جمع خبرنگاران بیان کرد: با توجه به اتفاقاتی که افتاد بازی سخت شده بود اما بچه‌ها با انگیزه و تجربه‌ای که داشتند دلسرد نشدند، بازی را برگردادند و شرمنده هواداران نشدیم چون در سرما آمدند و کنار ما بودند.

عالیشاه در مورد پرداختی به بازیکنان قبل از داربی گفت: قرار شده بین پنج تا هفت درصد پرداخت کنند و سند آن را برای معوقات فصل گذشته بزنند اما کافی نیست چون مبلغی که بچه‌ها از فصل قبل و دو فصل قبل طلب دارند، با توجه به شرایط تورم، یک سوم یا یک چهارم شده است و این قشنگ نیست. بچه‌ها به عشق پرسپولیس آمدند و اختلافات مبلغ پایه قرارداد بازیکنان پرسپولیس را نسبت به تیم‌های دیگر دیده‌اید، بنابراین خیلی قشنگ‌تر می‌توان معوقات را پرداخت کرد.

او در مورد داربی گفت: صحبت‌هایی را در مورد تعویق شنیده‌ام اما نظر نمی‌دهم.

عالیشاه در مورد خریدهای جدید پرسپولیس تاکید کرد: خریدهای مناسبی داشتیم اما نباید یک یا دو بازی خوب باشند و باید کل سال بهترین عملکرد را داشته باشند چون وظیفه‌شان را انجام می‌دهند. همه وظیفه داریم بهترین بازی را داشته باشیم و امیدوارم این بازیکنان هم زود ارضا نشوند.

بازیکن پرسپولیس در مورد صحبت درویش مبنی بر این که بدهی به رادوویچ قرار بود به بازیکنان پرداخت شود، تصریح کرد: من نمی‌خواهم به گذشته برگردم چون همیشه این مشکلات بوده و هست. فقط می‌توانم بگویم حیف این همه هواداران و بزرگی پرسپولیس. خیلی بهتر از این می‌توان درآمدزایی و هزینه کرد. واقعا برای این تیم ریشه‌دار با هواداران زیادی که دارد، زشت است لنگ پول هتل تیم باشد و ناخوشایند است.

عالیشاه در مورد نگرانی بابت مجوز حرفه‌ای تیم پرسپولیس گفت: قشنگ نیست امیدوارم راه‌حلی پیدا کنند که تیم و هوادار آسیب نبینند. بودن در آسیا فوتبال را لذت بخش می‌کند و امیدوارم شاهد این گونه مسائل نباشیم.

او در واکنش به این که مرد اول داربی شده است، گفت: این القابی است که شما می‌دهید. داربی باشد یا بازی حذفی فرقی ندارد و من وظیفه دارم تلاش خودم را بکنم. گل زدن در داربی خوشایند است اما این القاب خوشایند شخص من نیست.

کد خبر 837713

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha