جمعه ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۶
۰ نفر

رسانه های صهیونیستی بامداد جمعه می گویند : مقامات امنیتی از بازداشت شدن اسحاق هرتزوگ رئیس اسراییل در سفر به هلند نگران هستند و پیش بینی می شود که سفر وی به آمستردام لغو شود.

اسحاق هرتزوگ

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» در این باره افزود که احتمالا اسحاق هرتزوگ رئیس اسرائیل سفر روز یکشنبه خود به هلند را از ترس بازداشت به اتهام دست داشتن در نسل‌کشی ملت فلسطین در غزه لغو کند.

هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ نسل کشی این رژیم علیه ساکنان غزه از جمله افرادی بود که بسیاری از مقامات رژیم اشغالگر اسرائیل را علیه فلسطینی ها تحریک می کرد.

وی در نخستین روزهای حمله رژیم صهیونیستی به غزه گفت: تمام فلسطینی ها در غزه مسئول حمله حماس هستند و درست نیست گفته شود غیرنظامیان در غزه در در این موضوع دخالت نداشتند، به همین دلیل مورد هدف قرار گیرند، چرا که آنها می‌توانستند قیام کنند و با حماس بجنگند.

این اظهارات هرتزوگ علیه فلسطینیان در غزه به منزله ارتکاب جنایت نسل کشی علیه آنها است.

دیوان بین المللی دادگستری لاهه ۱۱ ژانویه سال جاری (۲۱ دی ماه) نخستین جلسه خود را برای بررسی شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم اسرائیل که در آن این رژیم را به ارتکاب نسل کشی در جنگ علیه ساکنان نوار غزه متهم کرده است، برگزار شد.

هرتزوگ رئیس رژیم صهیونیستی ۲۷ دی ماه نیز در جریان سخنرانی پیش از مجمع جهانی اقتصاد در داووس تاکید کرد که جنگ اسرائیل در غزه باید به سرنگونی جنبش حماس منجر شود.

به گزارش ایرنا، حملات همه جانبه رژیم صهیونیستی به نوار غزه در حالی وارد صد و پنجمین روز خود شده که با مقاومت مردم غزه و فلسطینیان که تاکنون بیش از ۳۱ هزار شهید در پی داشته است.

رژیم صهیونیستی برای نخستین بار در طول عمر ۷۵ ساله تاسیس جعلی خود و با وجود حمایت تمام عیار آمریکا از این رژیم به طور همزمان ضربات سهمگینی از چهار گروه مقاومت اسلامی دریافت کرده و به هیچ یک از اهداف ادعایی خود دست تاکنون نیافته است.

کد خبر 837595
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    پویش جهانی جنگ غزه را در ماه رمضان متوقف کنید
  • IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۸
    0 0
    لعنت بر صهیونیستهای قصی القلب