با اعتماد سرمربی پرسپولیس، مهاجم جوان این تیم در بازی با نفت و گاز گچساران فرصت خودنمایی پیدا کرد و اکنون او تلاش می‌کند تا دقایق بیشتری را در ترکیب سرخ‌پوشان به میدان برود.

بابایی

به گزارش همشهری آنلاین، در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، تیم فوتبال پرسپولیس موفق شد با نتیجه ۳ بر صفر نفت و گاز گچساران را در ورزشگاه آزادی شکست داده و صعود بی دردسری به مرحله بعدی داشته باشد.

سرخ‌پوشان در این بازی در شرایطی به برتری رسیدند که اوسمار ویرا به برخی از بازیکنان این تیم که کمتر بازی به آنها رسید، فرصت خود نمایی داد. عیسی آل‌کثیر که دقیقه ۵۵ بازی موفق شد گل سوم سرخ‌پوشان را وارد دروازه نفتی‌ها کند در دقیقه ۷۷ بازی زمین مسابقه را ترک کرد تا ابوالفضل بابایی مهاجم جوان قرمزها و خرید جدید این تیم فرصت بازی پیدا کند.

بابایی که متولد سی‌ام مهر ۱۳۸۲ است در این مدت که به عنوان مهاجم هدف قرمزها در خط حمله قرار گرفت، عملکرد امیدوار کننده‌ای داشت. وی تنها دو دقیقه بعد از ورود به زمین با یک حرکت انفرادی وارد محوطه جریمه حریف شد و در موقعیت گلزنی قرار گرفت که مدافع حریف مانع گلزنی مهاجم جوان پرسپولیس شد. هر چند به نظر می‌رسید مدافع نفتی‌ها روی مهاجم ۲۰ سال قرمزها خطا کرده است.

در روزهای که پرسپولیس در خط حمله تنها آل‌کثیر را دارد، بابایی مهاجم جوان قرمزها نشان داد که هم کادرفنی و هم هواداران می‌توانند روی این مهاجم جوان و ۲۰ ساله حساب باز کنند و اگر به این مهاجم بازی بیشتری برسد، وی ‌می‌تواند یکی از بازیکنان آینده‌دار پرسپولیس باشد.

کد خبر 837532
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
    4 1
    اگربه بازیکنان جوان بازی دهند باچند بازی و کسب تجربه درخشان ظاهرمیشوند
    • پرسپولیسی قدیمی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۷
      0 0
      اوسمار به همه بازی میده