محرم نویدکیا بعد از شکست استقلال در جام حذفی مستقیماً راهی اصفهان شد تا پسر تازه متولد شده‌اش را ببیند و در کنار خانواده خود باشد.

محرم نویدکیا

به گزارش همشهری آنلاین، محرم نویدکیا سرمربی مس رفسنجان برای دیدن فرزندش راهی اصفهان شده است، اما تا زمانی که وعده پرداخت مطالبات محقق نشود به رفسنجان بازنمی‌گردد.

مشخص نیست سرمربی مس چه زمانی به رفسنجان باز خواهد گشت. در واقع این امکان وجود دارد که نویدکیا دیگر به نیمکت مس بازنگردد.

محرم نویدکیا قبل از ترک رفسنجان اعلام کرد هیچ‌گاه قول خودش را زیر پا نمی‌گذارد و اگر مطالبات بازیکنان پرداخت نشود دیگر روی نیمکت این تیم حضور پیدا نخواهد کرد.

باید دید شرکت مس چه تدبیری برای شرایط اورژانسی نارنجی‌پوشان در نظر گرفته است، آنهم در وضعیتی که امروز نیز پولی به حساب اعضای این تیم واریز نشد.

مسی‌ها از ابتدای فصل تا کنون تنها ۳۰ درصد دریافتی داشته‌اند در حالی که حدود دو ماه به پایان لیگ باقی مانده و چنین شرایطی برای این باشگاه بی‌سابقه است.

باید دید تیم مس رفسنجان با پرداخت مطالبات به مسیر موفقیت باز می‌گردد یا بدون نویدکیا و در اوج بی‌پولی و اعتراض بازیکنانش وارد بحران بزرگ‌تری خواهد شد.

کد خبر 837167
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha