ارتش اوکراین در ادامه تشدید حملات اخیر به قلمروهای روسیه، مناطقی از این کشور را مورد حملات پهپادی قرار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های محلی گزارش کردند که پهپادهای اوکراینی در طول نیمه‌شب گذشته، چندین منطقه روسیه را هدف قرار دادند که یکی از این حملات به آتش‌سوزی در منطقه «بلگورود» منجر شد.شبکه راشاتودی گزارش کرد، پدافندهای هوایی روسیه صبح امروز (سه‌شنبه)، چهار پهپاد را رهگیری کردند که بنا به گفته وزارت دفاع روسیه، سه پهپاد بر فراز منطقه بلگرود و پهپاد چهارم برفراز «کورسک» رهگیری شد.

فرماندار بلگورود ویاچسلاو گلادکف تصریح کرد که انفجاری در منطقه بلگورود به آتش‌سوزی در یکی از زیرساخت‌های این منطقه منجر شد. با این‌حال مستقیماً نگفت که این حادثه با اقدامات اوکراین مرتبط بوده است.واحدهای امداد و نجات به نقل از گلادکف تصریح کردند که یک تانکر سوخت هدف قرار گرفته شده است که قبل از انتشار سریع، مهار شده است.رسانه‌های محلی،‌تصاویری از زمان بعد از حمله پهپادی اوکراین به یک تأسیسات نفتی را منتشر کردند و ظاهراً این پهپاد از منطقه سومی اوکراین آمده بود.

فرماندار منطقه ورونژ الکساندر گوسوف به ساکنان در خصوص یک تهدید هوایی قریب‌الوقوع هشدار داد که پس از 90 دقیقه اعلام کرد که تهدید خنثی شده است و پدافندهای هوایی آن را خنثی کرده اند.

طبق گزارش راشاتودی، نیروهای ارتش اوکراین به طور مکرر با پهپادهای کامیکازی به مواضع روسیه در نزدیکی قلمروهای اوکراین حمله می‌کنند و مسکو این حملات را تروریستی می‌داند.ارتش اوکراین اوایل هفته جاری با پهپاد به کریمه حمله کرد و مسکو گفت که کی‌یف از 38 هواپیمای رباتیک برای این حمله استفاده کرده بود که در نهایت این حملات خنثی شد.

کد خبر 837097
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ویدئو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    6 2
    اوکراین که نه آمریکا و نوچه هاش