مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۹
۰ نفر

قتل زن‌ باردار در جامعه آمیش آمریکا که بدون استفاده از تکنولوژی و به روش سنتی زندگی می‌کنند، اعضای این جامعه را در شوک فرو برد.

قتل در جامعه آمیش

همشهری آنلاین _ حوادث : به نقل از دیلی‌میل، چند روز قبل، ربکا بایلر، ۲۳ساله از جامعه آمیش که ۶ماهه باردار بود، در خانه‌اش در اسپارتزبورگ به ضرب گلوله کشته شد.

افراد جامعه آمیش در چند ایالت در آمریکا پراکنده هستند، آنها به شیوه سنتی و بدون استفاده از تکنولوژی زندگی می‌کنند و به‌دلیل این نوع زندگی طول عمر در بین اعضای این جامعه افزایش یافته است. وقوع این جنایت، جامعه آمیش را شوکه کرد؛ چراکه معمولا در بین افراد این جامعه هیچ جرمی اتفاق نمی‌افتد. پلیس پنسیلوانیا توسط یکی از همسایگان در جریان این جنایت قرار گرفت.

بزرگان جامعه آمیش که از حادثه شوکه بودند، پلیس را برای پیداکردن قاتل ربکا تحت فشار قرار دادند. کارآگاهان پلیس پس از ۵روز تحقیقات سرنخ‌هایی از قاتل به‌دست آوردند. آنها مرد ۵۲ساله‌ای به نام شاون کرانستون را شناسایی و او را دستگیر کردند.

این مرد به پلیس گفت که برای دزدی به خانه مقتول رفته بود اما ناگهان زن جوان در آشپزخانه وی را دید و شروع به جیغ‌زدن کرد. به همین دلیل ابتدا با ضربه‌ای او را بیهوش کرده و پس از آزار وی، زن جوان را به ضرب گلوله به قتل رسانده است.

صبح شنبه کرانستون به اتهام قتل ۲نفر، مادر و جنین متولدنشده و دزدی و تجاوز محاکمه شد و در حال حاضر بدون وثیقه در زندان شهر کرافورد نگهداری می‌شود.

کد خبر 836508
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha