مهدی طارمی ستاره ایرانی تیم پورتور بازی بعدی تیمش مقابل سانتاکلارا را نیز از دست داد.

طارمی

به گزارش همشهری آنلاین، غیبت مهدی طارمی از ترکیب پورتو ادامه دارد. مهاجم ایرانی اژدها ۴۸ ساعت قبل از دیدار مقابل آرسنال دچار مصدومیت شد و این بازی حساس از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد که در نهایت با پیروزی یک بر صفر آبی و سفیدها به پایان رسید.

این بازیکن در تمرینات پورتو از ناحیه ادکتور ران آسیب دید و نتوانست تیمش را در بازی مقابل توپچی‌ها همراهی کند. طارمی در ادامه بازی ابتدای هفته مقابل ژیل ویسنته را نیز از دست داد و کونسیسائو امیدوار بود که او را مقابل سانتاکلارا داشته باشد.

با این حال، مهاجم ایرانی روز گذشته به همراه تیم راهی پونتا دلگادا نشد و در مقر تمرینی پورتو باقی ماند تا تحت درمان کادرپزشکی قرار بگیرد و بدین ترتیب او سومین دیدار متوالی تیمش را نیز از دست داده است.

کونسیسائو امیدوار است که برای دیدار حساس روز دوشنبه برابر بنفیکا و در مسابقه کلاسیک پرتغال، طارمی را در اختیار داشته باشد.

کد خبر 835715
منبع: خبرورزشی

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مهران IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    0 8
    شک نکنین...اصلا شک نگنین خالی می بنده...مرافب ساق های پاش هست تا برا اینتر سالم نگه داره...و شک نداشته باشین بازی مقابل قطر هم مراقب خودش بود تا با بی احتیاطی عربها به روی پاش، اینتر رو از دست نده...دعوای بعد از بازی با تماشاچیای عرب هم ، همه اش فرمالیته بود تا ما ملت ساده لوح فک کنیم تعصب داره....به هرچی مقدسات قسم اینا باشگاه و پول براشون ارزش دار.
    • Amino126 IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      6 0
      می تونه ادعای درستی باشه حتا امکان داره بازی برگشت آرسنال رو همـ بازی نکنه چون شنیدم تست پزشکی اینتر قراره بعد بازی آرسنال باشه
  • ❤️دختر پرسپولیسی ❤️ IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
    3 0
    شماچطوری میتونین اینقدرراحت قضاوتش کنین یعنی شمامیگی بخاطراینکه پیشرفت کنه وبره اینترحاضرشدجلوقطربدبازی کنه ومراقب خودش باشه منکه باورندارم ونمیکنم مهدی اینقدرروپرچم ومردم کشورش تعصب داره که حاضره جونشوبده بعدراحت اینطوری قضاوتش میکنین همتون میدونین بازی باقطرتوپ بهش نمیرسیدونمیتونست کاری بکنه ،هرکی پولکی باشه مهدی اینجوری نیس چون زمانی که توپرسپولیس بودبااینکه اونجایه بازیکن ساده بودولی پیشنهادخارجی زیادداشت امامث خیلی ازبازیکنان که تیم بهشون احتیاج داشت رفتن امامهدی موند...من فقط میدونم مهدی هیچوقت برااینکه پیشرفت کنه همچین کاری نمیکنه وامیدوارم مصدومیتش جدی نباشه وبه میادین برگرده برات دعامیکنم هرجاهستی سالم باشی وبدرخشی گل پسر🥺🤲😍
    • ❤️ معصومه ❤️ IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
      0 0
      دمت گرم دختر پرسپولیسی حرف درست و منطقی زدی مثل بعضی ها حرف بی منطق نمیزنی اینم راست میگه که به راحتی قضاوت نکنین در مورد مهدی و همیشه تو هر شرایطی پشت بازیکنان تیم ملی مون باشیم و چه در ایران و چه در کشور های دیگه باشند و بدرخشند برای ما باعث افتخار هست و من همیشه براشون دعا می کنم تا همیشه سالم و موفق و سربلند باشند.