محمد معصومی زاده از بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی کشورمان بود که توانست در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل یک گل زیبا به ثمر برساند و هم در دیدار رده بندی مقابل بلاروس موفق به گلزنی شد.

تیم ملی فوتبال ساحلی

تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان توانست در رقابت های جهانی این رشته با پیروزی مقابل بلاروس در دیدار رده بندی عنوان سومی ارزشمند این مسابقات را کسب کند. در این محمد معصومی زاده از بازیکنان تاثیر گذار تیم ملی کشورمان بود که توانست در دیدار نیمه نهایی مقابل برزیل یک گل زیبا به ثمر برساند و هم در دیدار رده بندی مقابل بلاروس موفق به گلزنی شد.

معصومی زاده به بهانه بازی های جام جهانی گفت وگوی را با همشهری آنلاین انجام داد که در ذیل می خوانید:

تو قبل از آغاز جام جهانی مصدوم شده بودی و با تلاش زیاد به این رقابت ها رسیدی درست است؟
بله. متاسفانه مصدومیتی که گریبان گیرم شد و خدا را شکر با تمرینات اختصاصی و و یژه توانستم در رقابت های مهم جام جهانی بازی کنم و در حد خودم کمکی به تیم ملی کرده باشم. پزشکان هم خیلی کمک کردند که جا دارد از همه انها تشکر کنم.

با پیراهن شماره ۱۱ برای تیم ملی در رقابت های جام جهانی به میدان رفتی و توانستی عملکرد قابل قبولی را از خود به جا بگذاری. در مورد کیفیت این رقابت ها صحبت می کنی؟

بازی ها از سطح بالای برخورد دار بود ما با تمام توانا ظاهر شدیم و هد فمان حضور در فینال این رقابت ها و کسب عنوان قهرمانی بود. اما متاسفانه در بازی نیمه نهایی مقابل برزیل شانس با ما یار نبود ولی همگان دیدند لیاقت ما حضور در بازی فینال جام جهانی بود.

واقعا مردم افسوس بازی با برزیل می خورند بازی که خود تو هم یک گل قیچی برگردان زیبا به ثمر رساندی در مورد این گل هم صحبت می کنی؟
من بوشهری هستم و بازی با توپ در خون ما بوشهری ها است آن گل برای خودم هم لذت بخش بود ولی حیف که نتوانستیم بازی را ببریم اگر می توانستیم بازی را هم ببریم این گل برایم خیلی بیشتر لذت بخش می شد. من در این رقابت ها دو گل زدم که هر دوگل تقدیم مادر عزیزم را می کنم که وقتی حتی در لیگ در بوشهر بازی می کنم به ورزشگاه می آید و بزرگترین مشوق من است که با حمایت هایش باعث انگیزه و پیشرفت من می شود.

البته مقام سومی جام جهانی هم بسیار ارزشمند است که توانستید با برد مقابل بلاروس به دست بیاورد نظر خودت در این باره چیست؟
مطمئنا مقام سومی جام جهانی رتبه خوبی است اما واقعا این بازیکنان و در مجموع تیمی که که کنار هم بودیم این لیاقت را داشتیم که به فینال هم برویم و عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم. ما یک تیم یک دل و یک رنگ داشتیم. تلفیقی از بازیکنان جوان و با تجربه کنار هم بودند. البته باید تاکید کنم سطح کیفی بازی ها بالا بود. بلاروس همه را سورپرایز کرد. برزیلی ها خوب بودند ولی ما می توانستیم شکست شان بدهیم ودر آخر باید اعتراف کنم خود کشور امارات خیلی پیشرفت کرده است.

آیا حمایت لازم از تیم ملی فوتسال ساحلی از سوی مسوولان فدراسیون فوتبال انجام می شود؟ به طورنمونه الان برای کسب مقام سومی جهان پاداشی به شما تعلق خواهد گرفت؟

در وهله اول باید بگویم که ما بازیکنان فوتبال ساحلی جز بازی در این رشته ورزشی شغل دیگری نداریم. بعد از آن انتظار داریم مسوولان مربوطه هم مثل همیشه از ما حمایت کنند.

خود تو اصالتی بوشهری داری در صحبت هایت هم اشاره کردی که این استان در رشته های فوتبالی پر از استعداد است دوست داشتیم در این ارتباط بیشتر توضیح دهید.

بوشهر سراسر استعداد است. شما ببینید در فوتبال چمنی مهدی طارمی، محمد محبی و مهدی قائدی را داریم. در ساحلی مسلم مسگری و علی میرشکاری داریم و در فوتسال هم علیرضا صمیمی دروازه بان تیم ملی فوتسال را داریم. بوشهر همیشه دارای استعداد است. در هر ورزشی که داخلش توپ باشد بوشهری در آن مستعد هستند امیدوارم لیگ برترفوتبال ساحلی می خواهد آغاز شود با آمادگی بالا پا به این مسابقات بگذاریم.

کد خبر 835231

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha