رییس ستاد انتخابات کرمانشاه اعلام کرد :به دلیل دخالت در جریان انتخابات ۲ معاون فرماندار، یک مدیر شهرستانی، ۲ عضو هیات اجرایی برکنار و هفت نفر از مدیران استانی و یک مدیرکل به دادستانی معرفی شدند، به ۶ مدیر کل استانی و ۱۰ نفر از بخشداران و ۲۰ نفر از داوطلبان نیز تذکر کتبی داده شده است.

برکناری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، علی شعبانی، روز سه‌شنبه در شورای اداری استان کرمانشاه که در محل استانداری برگزار شد با بیان اینکه دغدغه هایی در زمینه خرید و فروش رای در استان وجود دارد اظهار کرد: شورای تامین استان در این راستا تصمیم گرفت تا هرگونه تصویر برداری از برگ رای در شعبات اخذ رای را ممنوع اعلام کند که ناظران، بازرسان و اعضای صندوق موظفند از این اقدام در شعب جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه مجری برگزاری انتخابات، وزارت کشور است افزود: ۳۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی مسوولیت برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری را در این استان برعهده دارند.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با بیان اینکه هیات استانی بررسی و نظارت بر تبلیغات در این ستاد فعال بوده و تمامی تخلفات را بررسی و مورد رسیدگی قرار خواهد داد گفت: به منظور اینکه رقابت و موازنه انتخابات را توسط دولت بهم نزنیم و از حقوق کسانی که مال و آبروی خود را به میدان آوردند صیانت کنیم با هرگونه جانبداری کارمندان و مدیران دولتی برخورد کرده ایم که این روند همچنان ادامه دارد.

۵ مدیر به دلیل جانبداری در انتخابات برکنار و هشت مدیر به دادستانی معرفی شدند

شعبانی ادامه داد: در همین راستا به دلیل دخالت در جریان انتخابات ۲ معاون فرماندار، یک مدیر شهرستانی، ۲ عضو هیات اجرایی برکنار و هفت نفر از مدیران استانی و یک مدیرکل به دادستانی معرفی شدند، به ۶ مدیر کل استانی و ۱۰ نفر از بخشداران و ۲۰ نفر از داوطلبان نیز تذکر کتبی داده شده است.

کد خبر 835063

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محفوظ IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۸
    2 0
    حالا شما فرض کنید آمریکا یا اسراییل یا انگلستان یا .... بخواهند با تامین مالی برخی کاندیداها و خریدن رای ، آدمهای نفوذی خودشون رو به مجلس بفرستد . چطور میشه ؟ نتیجه اینکه : پول در مملکت حاکمه نه رای مستقل بنده و جنابعالی . لذا مسئولین غیر نفوذی باید یک تصمیم بسیار جدی در این زمینه اتخاذ و با این قبیل افراد به شدت برخورد کنند