رئیس‌جمهور سابق آمریکا پرونده جعل ارزش دارایی‌های خود که جریمه ۳۵۰ میلیون دلاری و محرومیت از فعالیت اقتصادی در نیویورک را برای او به دنبال داشته، به دادگاه تجدیدنظر برد.

ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور سابق آمریکا و نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ این کشور روز دوشنبه از دادگاه خواست در مورد محکومیت وی به پرداخت جریمه ۳۵۴.۹ میلیون‌دلاری و محرومیت از فعالیت اقتصادی در ایالت نیویورک تجدیدنظر کند.

در ماه فوریه قاضی «آرتور انگوران» در نیویورک این حکم را به اتهام جعل اسناد و ارائه اطلاعات نادرست درباره ارزش حقیقی دارایی‌های ترامپ و سازمانش صادر کرد. ترامپ به این متهم شده که برای دریافت تسهیلات مالی، ارزش دارایی‌های خود را بیش از مقدار واقعی آن‌ها اعلام کرده است.

از میان دیگر محکومیت‌های ترامپ می‌توان به محکومیت به پرداخت جریمه ۸۳ میلیون‌دلاری در پرونده‌ای مجزا اشاره کرد؛ جریمه‌هایی که می‌تواند با اعمال فشار مالی سنگین بر این نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، عملکرد وی را در این رقابت تحت تاثیر قرار دهد.

دادگاه تجدیدنظر که ترامپ درخواست خود را در آن مطرح کرده، می‌تواند اجرای حکم دادگاه را تا پایان بررسی مجدد پرونده متوقف کند؛ امری که می‌تواند یک یا چند سال به طول بینجامد.

کد خبر 835037

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha