پیشنهاد فدراسیون کشتی فرانسه به یزدانی سوالات زیادی را در خصوص مدت همکاری وی با کشور میزبان بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ ایجاد کرده است.

یزدانی

به گزارش همشهری آنلاین، چند روز پیش نامه‌ای در رسانه‌های کشور منتشر شد که در آن رئیس فدراسیون کشتی فرانسه از رضا یزدانی قهرمان اسبق جهان خواسته بود تا اردیبهشت‌ماه با حضور در پاریس یک دوره آموزشی برای آزادکاران فرانسه برگزار کند. قرار بود این دوره ۱۵ روزه و تامین تمام امکانات و تسهیلات آن نیز بر عهده کشور میزبان باشد. رضا یزدانی نیز این پیشنهاد فرانسه را تایید کرد.

اما واقعیت این پیشنهاد چیست و چرا یزدانی با وجود حضور در کادر فنی تیم ملی تاجیکستان اکنون به دنبال حضور در پاریس است؟ براساس اخبار رسیده شرایط تیم کشتی ترکمنستان برخلاف انتظارات یزدانی بوده و به نظر می‌رسد پلنگ جوبیار چندی پیش با ترکمن‌ها قطع همکاری کرده است.

یزدانی که از نامداران کشتی ایران به شمار می‌رود اکنون با یک پیشنهاد بسیار خوب دیگر مواجه شده و به دنبال سرمربیگری در قلب اروپا است. یزدانی پیشنهاد رئیس فدراسیون کشتی فرانسه را پذیرفته و قرار است برای ارزیابی امکانات و شرایط کشتی این کشور یک دوره ۱۵ روزه در پاریس باشد. بعد از این دوره قهرمان کشتی آزاد جهان تصمیم نهایی را برای حضور در راس کادر فنی فرانسوی‌ها خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد یزدانی با پذیرفتن پیشنهاد اولیه مسوولان فرانسوی عملا به دنبال حضور در المپیک پاریس در کسوت سرمربیگری است. یزدانی از جمله نخبه‌های کشتی به شمار می‌رود.

کد خبر 834589

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha