پرسپولیس در حساس‌ترین بازی هفته هفدهم لیگ برتر در روزی که از همراهی تماشاگرانش محروم است، از تراکتور پرستاره میزبانی کرد.

پرسپولیس

به گزارش همشهری آنلاین، پرسپولیس در شرایطی خود را آماده این بازی کرد که پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس تنها چند ساعت مانده به بازی تراکتور باز شد و اوسمار ترکیب تیمش را بر مبنای عدم همراهی ستاره‌های جدید سرخ‌ها چینش کرد.

تراکتور با انگیزه نیز که باتوجه به لغو بازی هفته شانزدهم خود با سپاهان یک بازی کمتر از پرسپولیس دارد در پی کسب حداکثر امتیاز و رسیدن به رتبه سوم جدول بود.

اما در شرایطی که نیمه اول این دیدار کسل کننده و بدون گل به پایان رسسید اما در نیمه دوم پرسپولیس در دقایق ۴۷ و ۴۹ و در فاصله چند دقیقه ۲ گل به تراکتور زد و در این بازی ۲ بر صفر از تراکتور جلو افتاد .

سرخ ها این برتری را تا آخر بازی حفط کردند و توانستند اولین سه امتیاز نیم فصل دوم را از تراکتور بگیرند.

داور: سیدوحید کاظمی
کمک داوران: فرهاد مروجی، حسن انتظاری
کارت زرد: سروش رفیعی( پرسپولیس) شجاع خلیل زاده( تراکتورتبریز)
کارت قرمز:
گل: ترابی و آل کثیر برای پرسپولیس
ترکیب تیم پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، حسین کنعانی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی فر، گولسیانی، سعید صادقی، شهاب زاهدی
سرمربی: اوسمار ویرا
ترکیب تیم تراکتور تبریز: حسین پورحمیدی، شجاع خلیل‌زاده، عارف آقاسی، سیامک نعمتی، سعید کریم آذر، صفا هادی، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری
سرمربی: پاکو خمز
اتفاقات مهم مسابقه:
دقیقه۲۱: ضربه کرنر سروش رفیعی تبدیل به یک موقعیت جدی گلزنی شد که ضربه سر گولیسیانی بازیکن پرسپولیس بعد از برخورد به سر کنعانی‌زادگان از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه۲۵: پورحمیدی دروازه بان پرسپولیس برای دومین مرتبه در این دیدار مهاجم پرسپولیس را در موقعیت تک به تک دریبل زد!
دقیقه ۳۲: ضربه کاشته مهدی ترابی روی دروازه تراکتور باعث برخورد غیرعمد پورحمیدی دروازه بان تراکتور با عالیشاه شد که هر دو دچار مصدومیت جزیی شدند.
دقیقه ۳۷: پاس عمقی در محوطه جریمه به مهدی ترابی رسید و بعد از برخورد با مدافع تراکتور در محوطه جریمه سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت که باعث اعتراض شدید ترابی به داور شد.
دقیقه ۴۰: سعید صادقی قدر پاس دقیقی که به او رسید را ندانست و نتوانست در محوطه جریمه از این موقعیت گلزنی استفاده کند.
دقیقه ۴۱: سعید کریم آذر مدافع تراکتور در دفع توپ اشتباه کرد و یک پاس خوب به شهاب زاهدی داد اما مهاجم پرسپولیس هم قدر این توپ را ندانست و نتوانست از موقعیت تک به تک با دروازه بان استفاده کند و ضربه بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.
دقیقه ۱+۴۵: اشتباه بیرانوند باعث شد مهاجم تیم تراکتور تبریز صاحب توپ و موقعیت گلزنی شود که نتوانست از این توپ استفاده کند.

دقیقه ۵۷: گل اول پرسپولیس توسط آلکثیر

دقیقه ۵۹: گل دوم پرسپولیس توسط ترابی

در ادامه گل های این بازی را می بینید.

گل اول پرسپولیس توسط آلکثیر در دقیقه ۵۷

گل دوم پرسپولیس توسط ترابی در دقیقه ۵۹

کد خبر 834234

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
    1 1
    من دیگه ب مغز خمز شک میکنم ترکیب بد ..خمز هم مربی نیست.فقط کله زیدان بهش رسیده
  • ع ق QA ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    من دوست داشتم غیرت و بازی بچه ها زا
  • کیون IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۳
    0 0
    من فکر می کنم کارت گرفت بیرانوند کار خدا بود که به بازی با استقلال برسد ودر بازی با استقلال پرسپولیس با گل نبیل باهویی پیروز بازی خواهد بود