ویکتور واسکز تایید کرد که تیم ملی فوتبال امارات در یک چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی مقابل ایران دیدار سختی خواهد داشت.

فوتبال ساحلی

به گزارش همشهری آنلاین، ویکتور واسکز، سرمربی برزیلی تیم فوتبال ساحلی امارات، تایید کرد که بازیکنان این تیم در این دوره از جام جهانی ساحلی به دنبال تاریخ سازی هستند. تیم ملی امارات برای اولین بار در تاریخ حضور خود در جام جهانی ساحلی در مرحله گروهی به ۳ پیروزی متوالی دست یافت. این تیم با نتیجه ۲ بر یک مصر، ۳ بر ۲ آمریکا و در نهایت ایتالیا را ۳-۱ در ضربات پنالتی شکست داد.

واسکز پس از پایان مرحله گروهی گفت: تیم ملی امارات ۳ تقابل سخت مقابل تیم‌هایی که تجربه، قدرت و مهارت‌های فنی بالایی دارند، داشت و توانست مقابل همه آنها پیروز شود تا به خوبی به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. اتفاقی که پیش از این هرگز رقم نخورده بود.

او ادامه داد: بازی‌های دشواری مقابل تیم‌های بزرگ داشتیم که جدیدترین آنها ایتالیا به عنوان قهرمان اروپا بود. برد مقابل ایتالیا نشان می‌دهد که به درستی برای رقابت‌های جام جهانی آماده شده‌ایم. دور اول را ورق زدیم، کار را آغاز کردیم و برای مرحله بعد، باید با ایران روبرو شویم. من بازی ایران و تاهیتی را چندین بار تماشا خواهم کرد تا با نقاط قوت و ضعف حریفمان آشنا شوم.

واسکز در مورد رویارویی با ایران در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: در بازی پیش رو با توجه به قدرت حریف، نیاز به تمرکز بسیار زیادی داریم. باید از روحیه تیم و عملکردی که تاکنون در تمام مسابقات خود ارائه داده‌ایم الهام گرفته و تمام تمرکز خود را بازی با ایران جمع کنیم. این راهی است که از طریق آن می‌توانیم صعود کنیم و همه هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانیم که بازی با ایران چه اندازه سخت خواهد بود.

او درباره رویارویی با ایران ادامه داد: باید به توانایی‌های خود اعتماد کنیم. ما سریعا آمار و داده‌های مورد نیاز برای آنالیز ایران را جمع می‌کنیم تا در اختیار بازیکنان قرار دهیم. ما هر چه داریم در زمین پیاده می‌کنیم تا به روند دستاوردهای تاریخی خود ادامه دهیم.

کد خبر 833882
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha