تیم فوتبال آرسنال برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه به پنج پیروزی متوالی در لیگ برتر انگلیس رسید.

آرسنال

به گزارش همشهری‌آنلاین، توپ توپچی‌ها همچنان پر است. پس از پیروزی ۶ بر صفر در خانه وستهم، حالا نوبت برد ۵ بر صفر آرسنال در زمین برنلی بود. توپچی‌ها در این دو بازی خارج از خانه ۱۱گل به ثمر رسانده‌اند.

آرسنال برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه یک سال تقویمی را با ۵پیروزی متوالی لیگ آغاز کرد.

آرسنال برای نخستین بار در تاریخ باشگاه پیروزی با اختلاف ۵گل یا بیشتر را در بازی‌های رفت و برگشت لیگ دشت کرده است.

توپچی‌ها نخستین تیم برتری هستند که در بازی‌های خارج از خانه متوالی ۵+ گل به ثمر می‌رسانند؛ از زمان لیورپول در اکتبر۲۰۲۱ (مقابل واتفورد و منچستریونایتد و هر دو ۵بر صفر).

برنلی از ۱۳بازی خانگی خود در لیگ برتر در این فصل تنها یک برد کسب کرده است (۲تساوی و ۱۰شکست).

۲۵گل آرسنال از روی ضربات ایستگاهی در این فصل (شامل ضربات پنالتی) بیشترین رکورد آنها (از ۰۵-۲۰۰۴) در یک دوره لیگ برتر است.

آرسنالی‌ها ۸پنالتی را در این دوره از رقابت‌ها به گل تبدیل کرده‌اند که تنها در فصل ۰۷-۲۰۰۶ رکورد بهتری داشتند (۱۰پنالتی).

از شروع فصل گذشته فقط ۵بازیکن در لیگ برتر بیش از مارتین اودگارد روی گل‌های آرسنال تأثیر مستقیم داشته‌اند (۳۳تأثیرگذاری؛ ۲۰گل زده و ۱۳پاس گل). او بیش از هر هافبک دیگری در این رقابت‌ها در این دوره گل زده است.

بوکایو ساکا از آرسنال در ۴بازی متوالی در لیگ برتر برای نخستین‌بار در دوران حرفه‌ای خود گل زده و تعداد گل‌های بیشتری در این ۴بازی (۶) نسبت به ۱۹بازی قبلی خود در این رقابت‌ها (۵) به ثمر رسانده است.

کد خبر 833451
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha