زنی که در درگیری جان همسرش را گرفته بود، با داستان سرایی سعی داشت خودش را بیگناه نشان بدهد اما در نهایت دستش رو شد.

زن قاتل

همشهری آنلاین؛ حوادث : ظهر شنبه به قاضی محسن اختیاری بازپرس ویژه قتل تهران خبر رسید که مردی در درگیری جان باخته است. تیم جنایی در محل حادثه که طبقه اول ساختمانی در غرب تهران بود حاضر شد. قربانی مردی ۴۲ ساله بود که آثار ضرب و جرح روی سر و صورتش دیده می شد. وی به همراه همسرش در آن آپارتمان زندگی می کرد که تیم جنایی در ابتدا به تحقیق از این زن پرداخت.

وی گفت: شوهرم مشکل اعصاب و روان داشت. او سال ها تحت درمان بود و حتی چندین بار در بیمارستان بستری شده بود. شوهرم وقتی قرص هایش را مصرف نمی کرد، ‌کارهای جنون آمیز انجام می کرد. امروز هم ناگهان با ماهیتانه به سر و صورتش کوبید تا اینکه جان باخت. هرچند می خواستم مانع او شوم اما به من هم چند ضربه زد که مصدوم شدم.

این زن در حالی چنین ادعایی مطرح می کرد که پزشکی قانونی اعلام کرد که شوهر او به دلیل خفگی جان باخته است. زن این بار مدعی شد که زمان حادثه خواب بوده و احتمالا فرد غریبه ای وارد خانه شده و جان شوهرش را گرفته است. اظهارات ضد و نقیض این زن موجب شد تا دستور بازداشت وی صادر شود. بازجویی از او ادامه داشت تا اینکه زن جوان اسرار قتل شوهرش را فاش کرد.

وی گفت: من و شوهرم مدام با یکدیگر دعوا داشتیم چون نمی توانستیم بچه دار شویم و اختلافمان بیشتر بر سر همین مسئله بود. وی ادامه داد: روز حادثه بار دیگر بر سر این مساله با شوهرم درگیر شدم، او خیلی عصبانی بود و به سمت آشپزخانه رفت. ماهیتابه را برداشت و به سر و صورتش کوبید. من به سمت او رفتم تا آرامش کنم اما او به شدت عصبانی بودم. ناچار شدم شالم را دور دهانش بپیچم تا فریادش قطع شود اما او جان باخت. من اصلا قصد کشتن او را نداشتم و همه چیز در یک لحظه رخ داد.

این زن پس از اقرار به قتل بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی از او توسط ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.

کد خبر 833339

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha