صنعت‌نفتِ سهراب بدون حتی یک ضربه داخل چارچوب، حریف ساده و مناسبی برای شروع دوباره صدرنشین بود.

استقلال نفت آبادان

همهشری آنلاین: استقلال در شروع نیم‌فصل جدید لیگ برتر بازی راحتی را پشت سر گذاشت و تیمی را برد که حتی یک بار هم نتوانست چارچوب دروازه میزبان را به خطر بیاندازد. تیم سهراب بختیاری‌زاده که فقط برای گل نخوردن به تهران آمده بود در ۴۵ درصد زمان بازی توانست توپ را در اختیار بگیرد و در ۵۵ درصد بازی توپ را به میزبان صدرنشین سپرد. ۵۷۳ پاس برای استقلال و ۴۶۳ پاس برای نفت آبادان دقیقا نشان‌دهنده روندی است که در این مسابقه بر زمین حاکم بوده است. دقت پاس آبی‌ها ۸۳.۲ درصد و دقت پاس در تیم صنعت‌نفت ۷۸ درصد بوده است. به این ترتیب برتری استقلال در همه زمینه‌ها مشخص است و نتیجه این برتری هم موقعیت‌هایی است که روی دروازه تیم میهمان به وجود آمد و روی دروازه تیم میزبان هرگز ساخته نشد.

حردانی، صالح‌ترین

بازی خوب صالح حردانی در این میدان یکی از دلایل برتری استقلالی‌ها بود. صالح که در بازی رفت هم از ستاره‌های میدان بود و دروازه صنعت‌نفت را باز کرد این بار هم شوت زد و هم با ۳ پاس کلیدی هم‌تیمی‌هایش را در موقعیت گلزنی قرار داد و از این لحاظ یکی از فعال‌ترین‌های زمین بود. استقلال در این مسابقه به آمار ۱۵ شوت رسید که ۶ ضربه از این ۱۵ شوت داخل چارچوب بوده‌اند. بیشترین تعداد شوت‌ها را در جمع آبی‌پوشان گوستاوو بلانکو زد که ۳ بار شانس خود را برای گلزنی آزمایش کرد و ۳ پاس کلیدی هم به استقلالی‌ها داد. سهرابیان با وجود بازی در خط دفاعی دو ضربه به سمت دروازه داشت که یکی از آنها داخل چارچوب بودند و مهرداد محمدی هم با اینکه دیر به زمین آمده بود با ۲ شوت از جمله یک شوت داخل چارچوب و همچنین یک پاس کلیدی نمره ۷.۲۵ دریافت کرد. محمدی یکی از مهم‌ترین موقعیت‌های استقلال را در نیمه دوم در مصاف با پیام پارسا به دستان دروازه‌بان نفت آبادان کوبید.

مهدی‌پور؛ یک شوت، یک گل

نفت آبادان در این مسابقه فقط ۳ بار به دروازه حریف شوت زد که هیچ یک از این شوت‌ها داخل چارچوب نبودند. از این ۳ شوت، ۲ شوت را طالب ریکانی زد که نفتی‌ها امید زیادی به ضربات محکم و همیشگی او بسته بودند اما در این بازی راه به جایی نبرد. نفت با این ۳ ضربه خارج از چارچوب در مجموع به امید گل نازل ۰.۱۰ رسید و در عوض به اندازه ۱.۲۶ گل به تیم حریفش امید و موقعیت داد تا لیاقت پیروزی یک بر صفر را کاملا داشته باشد. تک‌گل بازی را مهدی مهدی‌پور زد که این تنها شوتش در طول بازی بود! او با دقت پاس ۸۸.۵ درصد و یک پاس کلیدی نهایتا به نمره ۷.۷۱ رسید تا دومین بازیکن برتر استقلال بعد از صالح حردانی لقب بگیرد. ابوالفضل جلالی، بلانکو و روزبه چشمی دیگر بازیکنان موفق استقلال دراین میدان بودند. تنها نقطه تاریک این بازی برای آبی‌پوشان تعداد زیاد اخطارها در این تیم بود که با ۵ کارت زرد به کار خود پایان دادند.

کد خبر 833295

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۹
    2 1
    كارتها بيشتر نقطه تاريك داوري بود تا استقلال