مدارس یکی از استان‌های کشور که به دلیل بارش سنگین برف و یخبندان در نوبت عصر امروز تعطیل شد.

بارش برف - مدرسه - مدارس - تعطیلی مدرسه - تعطیلی مدارس

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی جلیلی روز شنبه رئیس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی یک و ۲ همدان، بهار، لالجین و قهاوند، مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره متوسطه اول در ملایر و اسدآباد و تمامی مقاطع تحصیلی در تویسرکان، فامنین و سردرود امروز شنبه در نوبت بعدازظهر تعطیل است و آموزش ها به صورت مجازی و در بستر شبکه شاد صورت می گیرد.

وی ادامه داد: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

رئیس اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند.

جلیلی اظهار کرد: به منظور مدیریت مصرف گاز، مدیران مدارس و آموزشگاه‌های استان همکاری ویژه در مدیریت سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

وی یادآور شد: تمام دوره های تحصیلی در بهار، فامنین، ملایر، نهاوند، درگزین، کبودرآهنگ، قهاوند، لالجین، گل تپه، سردرود، شیرین سو، خزل، جوکار، سامن و مراکز پیش دبستانی، مدارس ابتدایی و دوره متوسطه اول در نواحی ۱ و ۲ همدان، اسدآباد، رزن، تویسرکان و قلقلرود امروز شنبه در نوبت صبح تعطیل شده بود.

تاریک دره نهاوند با ۱۲۱ میلیمتر پربارش ترین نقطه استان همدان

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان با اشاره به اینکه بارش باران در جنوب و جنوب غرب استان در 3 روز گذشته بیش از ۱۰۰ میلمتر گزارش شده است گفت: تاریک دره نهاوند با ۱۲۱ میلیمتر پربارش ترین نقطه استان در این مدت گزارش شده است.

روح الله زاهدی افزود: در پی فعالیت یک سامانه بارشی در 3 روز گذشته شاهد بارش باران و برف در نقاط مختلف استان بودیم که بیشترین بارش ها در شهرستانهای نهاوند، اسدآباد و تویسرکان ثبت شده است.

دمای بیشینه و کمینه هوای همدان نیز به ترتیب 5 درجه سانتیگراد بالای صفر و منفی 3 درجه ثبت شده است.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

کد خبر 832941
منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha