جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران از نابودی ۱۲۰۰ تانک و خودروی اسرائیل توسط حماس خبر داد و گفت: رزمندگان فلسطینی صهیونیست را در دنیا منزوی کردند و چون دشمن حماس و غزه، دشمن ما نیز هست، وظیفه داریم با آن مبارزه و مقابله کنیم.

سردار محمدرضا فلاح‌ زاده

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، یادواره نخستین شهید مدافع حرم شهرستان شهریار شهید علی مرادی شامگاه پنجشنبه با حضور جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، مسئولان شهریار، آحاد مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا در آستان مقدس امامزاده اسماعیل (ع) برگزار شد.

سردار محمدرضا فلاح‌زاده در این مراسم با اشاره به گمنامی شهید علی مرادی اظهار داشت: شهدای دفاع از حرم در منطقه سوریه از شهدای مظلوم هستند که بر گردن بشریت در دنیا حق‌ دارند.

وی با بیان اینکه اگر داعش نابود نمی‌شد تا برخی کشورهای اروپایی و حتی بنگلادش پیشروی می‌کرد، افزود: شهید صدرزاده که زاده شهرستان شهریار بود در سوریه کارهای بسیاری در مبارزه با عوامل تکفیری انجام داد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه شهدای بسیار بزرگی از شهرستان شهریار برخواسته و افتخارآفرینی کرده‌اند، گفت: وظیفه شیعیان و محبین اهل‌بیت (ع) شناخت زندگی آل الله است که اهل‌بیت در راه و ترویج اسلام چه مشقت‌هایی که کشیده‌اند.

سردار فلاح‌زاده با تأکید بر شناخت امام حسین (ع) تصریح کرد: باید بدانیم کجای دایره دین اسلام قرارگرفته‌ایم و امربه‌معروف می‌گوید و چه باید کرد.

وی با بیان اینکه شناخت و توطئه دشمن را در امربه‌معروف می‌توان جستجو کرد، ابراز داشت: نهی از منکر یعنی ترک تمامی محرمات الهی و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم که مدافعان حرم نیز امربه‌معروف و نهی از منکر را درک کردند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه لشکر نتانیاهو مشابه لشکر یزید در ظلم و ستم است، افزود: امام خمینی (ره) برای احیای اسلام ناب حضرت محمد رسول (ص) قیام و پس از پیروزی دشمنان برای مقابله با قیام امام راحل (ره) جنگ هشت سال دفاع مقدس را آغاز کردند.

سردار فلاح‌زاده به طراحی و حماسه‌آفرینی رزمندگان اسلام در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و گفت: نبردهای دفاع مقدس توسط رزمندگانی شکل گرفت که امام، اهل‌بیت، اسلام و خداوند را به‌خوبی شناخته و در مقابل دشمن ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه شهدا با بصیرت کامل تمام مصارف و مادیات دنیا را کنار گذاشته و در جبهه حق علیه باطل حاضر شدند، تصریح کرد: پدران و مادران شهدا با فداکاری‌های خود فرزندانی نیک تربیت و تحویل اسلام داده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه داعش ۷ استان عراق و ۷۶ درصد جغرافیای سوریه را فتح کردند افزود: داعش در جلسات خصوصی تصرف سوریه و عراق و بعد هجوم به ایران را برنامه‌ریزی کرده بود اما مدافعان حرم رشادت‌های بی‌شماری برای مقابله با تکفیری‌ها انجام دادند.

سردار فلاح‌زاده با بیان اینکه داعش فقط در یک فقره جنایت خود در سوریه ۷۰ جوان سنی را اعدام کرد گفت: داعش جنایت‌های بزرگی را در سوریه به وجود آورد که قابل توصیف نیست.

وی در ادامه به آزار و اذیت و کنیزی زنان سوریه توسط داعش اشاره کرد و ابراز داشت: اگر امام راحل، رهبر انقلاب و سرداران شهید و حاج قاسم نبودند، دشمن تا خراسان و سیستان پیشروی می‌کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه با بیان اینکه رزمندگان در غزه برادران دینی جمهوری اسلامی هستند، تصریح کرد: دشمن حماس و غزه، دشمن مشترک جمهوری اسلامی است و وظیفه داریم با دشمن مشترک که اسلام به آن تأکید کرده است مبارزه و مقابله کنیم.

سردار فلاح‌زاده به تصرف اجباری اراضی فلسطینی‌ها توسط یهودیان گفت: ۷ میلیون نفر از جمعیت فلسطین توسط رژیم صهیونیستی آواره شدند و قتل‌عام‌های عمومی توسط این رژیم‌ کودک‌کش انجام شده است.

وی به زندانی فلسطینیان در سیاه چال‌ها توسط رژیم صهیونیستی اشاره و اضافه کرد: انتفاضه به حق مردم مظلوم فلسطین بارها توسط رژیم صهیونیستی سرکوب شده است اما مردم فلسطین حق‌دارند از خودشان دفاع کنند.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران با بیان اینکه رزمندگان حماس با حمایت محور مقاومت، حزب‌الله و انصار الله در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است، افزود: تمامی نقشه‌های رژیم صهیونیستی در کوچ اجباری ساکنین غزه و خاورمیانه جدید با عملیات حماس نقش بر آب شد.

وی با بیان اینکه بیش از ۱۲۰۰ تانک و نفربر و خودروی نظامی اسرائیل توسط حماس نابود شده است، گفت: رزمندگان فلسطینی قرآن و اسلام را احیا و رژیم صهیونیستی را در دنیا منزوی و خار کرده است.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در پایان با بیان اینکه رهبر انقلاب بارها فرموده‌اند تمامی کفر در برابر اسلام صف‌آرایی کرده است، خاطرنشان کرد: قطعاً جبهه حق در مبارزه با کفار پیروز می‌شود و رزمندگان حماس در جنگ غزه پیروز میدان خواهند شد.

کد خبر 832784

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha