پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۲
۰ نفر

با آغاز دوباره لیگ، همه منتظرند ببینند سرمربی جدید پرسپولیس چند مرده حلاج است؟

اوسمار ویرا

به گزارش همشهری‌آنلاین، در پایان نیم‌فصل اول، بعد از حدود ۷بار قهر و استعفا، سرانجام یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس رفت و در کمال ناباوری، پس از کلی بازی اسم و فامیل، دستیار او یعنی اوسمار ویرا به‌عنوان نفر اول نیمکت سرخپوشان معرفی شد؛ انتخابی به‌شدت بحث‌برانگیز که بازتاب‌های منفی زیادی بین هواداران داشت و گفته می‌شود فضای داخل تیم را هم دوپاره کرده است. به هر حال، اوسمار در استثنایی‌ترین موقعیت عمرش قرار گرفته و اگر بتواند از این فرصت بادآورده استفاده کند، جهش بزرگی در کارنامه حرفه‌ای‌اش رخ خواهد داد.

در پنجره زمستانی برای او خریدهای خوبی صورت گرفته؛ مثل عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و اورونوف ازبک. وحید امیری هم به‌عنوان یک مهره کلیدی بهبود یافته و به میادین برگشته. همه اینها یعنی مربی برزیلی ابزار کافی برای موفقیت را در اختیار دارد اما نتایج مسابقات دوستانه‌اش در این مدت هولناک بوده؛ شکست سنگین مقابل الاهلی امارات و باخت به آریا اسلامشهر! شاید یک برد خوب در شروع کار، پرسپولیس را به مدار موفقیت برگرداند و بر عکس، یک ناکامی دور از انتظار، اوضاع را برای اوسمار و رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌ها جهنمی کند.

پرسپولیس امروز در نخستین گام از دور برگشت لیگ برتر مهمان آلومینیوم اراک خواهد بود؛ گربه‌سیاه سرخپوشان که برتری مقابل آن حتی برای خود یحیی گل‌محمدی با روی فرم‌ترین پرسپولیس هم کار آسانی نبود. بنابراین اوسمار در همین ابتدای کار یک محک جدی خواهد خورد. شک نداشته باشید آخر هفته همه‌جا حرف از او خواهد بود؛ حالا یا یک عده نسبت به آینده این مربی ابراز خوش‌بینی می‌کنند و می‌گویند باید به او فرصت داده شود، یا عده دیگری شمشیر را علیه اوسمار و درویش از رو خواهند بست که این احتمال دوم ادامه کار را برای سرمربی گمنام پرسپولیس حسابی دشوار می‌کند.

کد خبر 832612
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha