چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸
۰ نفر

وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای ادعای برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌ها درباره وجود تهدیدات علیه کابل‌های عبوری از باب‌المندب را تکذیب کرد.

یمن

به گزارش همشهری آنلاین وزارت ارتباطات و فنآوری اطلاعات دولت نجات ملی یمن در بیانیه‌ای به ادعای برخی رسانه‌ها درباره وجود تهدیدات علیه کابل‌های زیردریایی عبوری از باب‌المندب واکنش نشان داد.

در این بیانیه بر علاقه‌مندی این وزارتخانه برای در امان نگه داشتن کابل‌ها و خدمات از هر گونه خطری تأکید شده و آمده است که تصمیم یمن برای ممانعت از عبور کشتی‌های دشمن صهیونیستی، ارتباطی به کشتی‌های متعلق به شرکت‌هایی بین‌المللی دارای مجوز ندارد.

بنابر گزارش خبرگزاری یمن «سبأ»، در این بیانیه تأکید شده است که تمامی کشتی‌هایی که امور مربوط به کابل‌های زیردریایی را انجام می‌دهند بایستی از سازمان امور دریایی یمن (صنعا) مجوز و تأییدیه لازم را دریافت کنند.

وزارت مذکور همچنین تأکید کرد که رویکرد صنعا، تمرکز بر توسعه خدمات ارتباطات و اینترنت و توسعه دامنه خدمات آن از طریق موسسات و شرکت‌های دارای مجوز است.

برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند که نیروهای دولت نجات ملی یمن (صنعا) تصمیم دارند کابل‌های زیردریایی اینترنت جهانی که از باب المندب عبور می‌کند، هدف قرار دهند.

کد خبر 832351
منبع: فارس

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha