رئیس پلیس راهور فراجا گفت: از فردا آن دسته از خودروهای تولید داخل که از کارخانه ترخیص شود، با مدل سال ۱۴۰۳ سند زده و شماره‌گذاری می‌شود.

تعويض پلاك خودرو

به گزارش همشهری آنلاین، سردار تیمور حسینی در حاشیه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن درباره شماره‌گذاری خودروهای نوشماره گفت: ما هر سال به دو دلیل عمده که یکی برای حمایت از مصرف کننده و دوم برای حمایت از تولیدکننده در صنعت خودرو است، از حدود یک یا دو ماه قبل از سال بر اساس تولید خودرو، مدل جدید و در واقع سال آینده را برای خودروها اعمال م‌ کنیم.

وی افزود: امسال نیز همانند سال های گذشته از فردا ۲۳ بهمن ماه، تولیدات خودروهای داخلی به مدل ۱۴۰۳ شماره و سند زده می‌شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا همچنین با اشاره به راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: خوشحال هستیم که ما هم در پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا سهم کوچکی در این گردهمایی بزرگ ایفا می کنیم. مثل همیشه مردم ایران در یک فضای با نشاط و مملو از اتحاد و همدلی در سالروز انقلاب اسلامی حضور پر شور دارند.

وی با اشاره به ماموریت بزرگ پلیس راهور در این مراسم بزرگ بیان کرد: ما هم خوشحالیم سهم کوچکی در این اجتماع بزرگ داریم و در کنار مردم هستیم. همکاران بنده از روزهای قبل نسبت به برنامه ریزی و تدوین طرح‌های مورد نیاز برای اجرای این ماموریت بزرگ در سراسر کشور حضور پررنگی داشته‌اند.

رئیس پلیس راهور فراجا افزود: ماموران راهنمایی و رانندگی در مراسم ۲۲ بهمن ماموریت خطیری را بر عهده دارند که ایجاد محدودیت‌ها، دسترسی‌ها، تسهیل برای تردد سایر شهروندان و مشخص کردن محل توقف وسایل نقلیه مختلف اعم از خودرو و موتورسیکلت‌ها از جمله آنها است که اگر این اقدامات نبود اجرای این مراسم با مسائل و مشکلاتی در حوزه ترافیک روبه‌رو می‌شد.

کد خبر 831702
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha