دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۵
۰ نفر

سربازان روانی اسرائیل خانه های خالی فلسطینی ها در غزه را با بمب هدف قرار می دهند و این کار را سرگرمی خود می‌دانند.

همشهری آنلاین: فیلمی منتشر شده که در آن یکی از سربازان روانی اسرائیل خانه های خالی فلسطینی ها در غزه را با بمب هدف قرار می دهد و این کار را سرگرمی خود می‌داند.

سربازان ارتش اسرائیل از جنایات خود در غزه فیلم می گیرند و آنها را در رسانه‌های اجتماعی منتشر می کنند، زیرا می دانند که نهادها و قوانین بین المللی کاری به جنایات جنگی اسرائیل علیه فلسطینی‌ها ندارند.

کد خبر 831669

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 7
  • بهرام IR ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    9 8
    این سربازان اسراییلی لات کوچه های خلوت هستن. ترسوها اگر مرد هستن ... مقابل جوانان غزه بجنگن. کشتن زن و کودک و بمب گذاری خونه های خالی که هنر نیست.
    • GB ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      4 0
      یااسرائیل قویه یاسیاست بسیارپیچیده وقدرتمندی داره که کشورهایارایی مقابله بااون روندارن که همه کشورهاازدوردارن جنگ رونگاه می کنند
  • م DE ۰۶:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    8 8
    عبارت سرباز «روانی اسرائیلی»، درست مثل اینه که بگیم «مربع چهارضلعی»... تا این حد جنون و بی شرمی از بدیهیات ذاتی شونه. لعنت بر اسرائیل و تمام حامیانش.
    • ناشناس IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
      3 9
      اونی که منفی زدی امیدوارم همین بلا سر خونه و زندگیت بیاد
  • علی IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    3 5
    قرآن کریم سوره اسرا آیه 4 و 5و 6 و 7 و 8 . سرنوشت آینده اسراییل رو خود اسراییلی ها طبق گفته قرآن کریم دارند رقم میزنند. إِنْ أَحْسَنْتُمْ أَحْسَنْتُمْ لِأَنْفُسِكُمْ ۖ وَإِنْ أَسَأْتُمْ فَلَهَا ۚ فَإِذَا جَاءَ وَعْدُ الْآخِرَةِ لِيَسُوءُوا وُجُوهَكُمْ وَلِيَدْخُلُوا الْمَسْجِدَ كَمَا دَخَلُوهُ أَوَّلَ مَرَّةٍ وَلِيُتَبِّرُوا مَا عَلَوْا تَتْبِيرًا ﴿٧﴾ اگر نیکی کنید به خود نیکی کرده اید، و اگر بدی کنید به خود بدی کرده اید. پس هنگامی که [زمان ظهور] وعده دوم [برای عذاب و انتقام] فرا رسد، [پیکارگرانی بسیار سخت گیر بر ضد شما برمی انگیزیم] تا شما را [با دچار کردن به مصایب سنگین و گزند و آسیب فراوان] غصه دار و اندوهگین کنند و به مسجد [الاقصی] درآیند، آن گونه که بار اول درآمدند تا هر که و هر چه را دست یابند، به شدت در هم کوبند و نابود کنند. (۷)
  • زین العابدین یکانی IR ۱۴:۳۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    5 3
    خدایا فرجی به مردم مظلوم فلسطین بنما درود بر مجاهدینی که با غاصبان سهیونیست مبارزه میکنند زمان زمان بر چیدن و قطع این غده سرطانی است
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۳
    2 8
    باسلام ترسوهای بزدل ازخانه های خالی نیز هراس دارند ک مبادا ازانجا ها شلیکی بسمتشان گردداه ه ه ه ه اللهم عجل لولیک الفرج