معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به اینکه به برکت حضور مردم، امروز ایران اسلامی قدرتمند است و حرفی برای گفتن دارد گفت: ما از هیچ دشمنی هراس نداریم و جواب هر تهدیدی را می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم به منافع ما کسی تعدی کند.

دریادار سیاری

به گزارش همشهری آنلاین، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در جمع راهپیمایان ۲۲ بهمن قم با اشاره به پیشرفت‌های ایران اسلامی، اظهار داشت: همان‌گونه که در این راهپیمایی حضور پرشور داشتیم در انتخابات هم باید مشارکت داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به دوران سیاه پهلوی افزود: بدون اجازه مستشاران خارجی هیچ گونه تصمیمی در کشور گرفته نمی‌شد و ساواک ملت ایران را شکنجه می‌داد.

انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین ضربه را به هیمنه پوشالی استکبار وارد کرده است

وی تصریح کرد: پیش از انقلاب اسلامی، ژاندارم منطقه برای حفظ امنیت و منافع آمریکا بودیم و بعد از انقلاب منافع آمریکا در منطقه نابود شد و بزرگترین ضربه به هیمنه پوشالی استکبار در جنوب غرب آسیا وارد شد و این ضربات همچنان ادامه دارد.

امیر سیاری عنوان کرد: آن چه امروز باید مدنظر قرار گیرد همدلی، هماهنگی، اتحاد، انسجام و بصیرت، مقاومت و پیرو ولایت بودن است تا آرمان‌های انقلاب اسلامی به طور کامل تحقق پیدا کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف گفت: ما در تجهیزات نظامی در دوران دفاع مقدس مشکل داشتیم و توان تولید تجهیزات نداشتیم چرا که وابسته به بیگانگان بودیم، اما امروز در همه تجهیزات نظامی خودکفا هستیم.

وی با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اسفندماه گفت: دشمن، خواهان مشارکت پایین در انتخابات است؛ ولی باید در انتخابات هم با شور و شکوه شرکت کنیم و مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان بزنیم تا توان بازدارندگی و قدرت کشور در مقابل دشمنان افزایش یابد، با حضور در پای صندوق‌های رأی، قدرت و اقتدار جمهوری اسلامی را به جهانیان نشان خواهیم داد.

ایران اسلامی با وجود همه دشمنی ها در مسیر پیشرفت حرکت می کند

امیر سیاری با بیان اینکه انقلاب اسلامی، بزرگ‌ترین ضربه را بر هیمنه استکبار وارد کرده است افزود: با وجود همه دشمنی‌ها، ایران اسلامی به برکت انقلاب اسلامی در مسیر پیشرفت حرکت کرده و می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش ادامه داد: آمریکا در بیش از چهار دهه گذشته تمام تلاش را به کار گرفته تا بلکه بتواند دوباره به این کشور بازگردد، با حضور مردم در صحنه، دشمن با همه ترفندهایش به هیچ نتیجه‌ای دست نیافت و این دشمنان می‌دانند که با حضور مردم به هیچ کجا نمی‌رسند.

امیر سیاری گفت: تمام تجهیزات نظامی را خودمان تولید می‌کنیم، امروز همه آنهایی که روزی به ایران تجهیزات نظامی نمی‌دادند تلاش می‌کنند کشورمان تجهیزات نظامی صادر نکند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش افزود: امروز هیچ حرکتی در غرب آسیا بدون نظر جمهوری اسلامی اتفاق نمی‌افتد و توان ایران اسلامی باعث شده است هیچ کشوری در ذهن خود خیال خام نپروراند.

وی با اشاره به اینکه به برکت حضور مردم، امروز ایران اسلامی قدرتمند است و حرفی برای گفتن دارد گفت: ما از هیچ دشمنی هراس نداریم و جواب هر تهدیدی را می‌دهیم و اجازه نمی‌دهیم به منافع ما کسی تعدی کند.

امیر سیاری خاطرنشان کرد: امروز به دنبال تمدن اسلامی هستیم و اینها افتخارات به برکت خون شهدا و رهبری خردمندانه رهبر معظم انقلاب به دست آمده است و امروز با تکیه بر ملت خود اجازه تعدی به دشمنان قسم خورده را نخواهیم داد.

کد خبر 831625
منبع: تسنیم

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha