طبق اعلام روزنامه الریاضیه عربستان باشگاه سپاهان قبل از دیدار با الهلال در نامه ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا قول داده است که از هیچ نماد و شعاری سیاسی در ورزشگاه نقش جهان استفاده نکند.

بازی فوتبال سپاهان و نیروی هوایی عراق

به گزارش همشهری آنلاین، دو تیم سپاهان و الهلال در یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا، پنج‌شنبه هفته جاری به مصاف هم خواهند رفت.

سپاهان مجوز میزبانی از نماینده عربستان در ورزشگاه نقش جهان را به دست آورده است و بعد از دو بازی میزبانی خارج از اصفهان این بار می‌تواند برابر هواداران خودی از تیم عربستانی پذیرایی کند.

روزنامه الریاضیه عربستان مدعی شد که سپاهان در نامه‌ای به کنفدراسیون فوتبال آسیا تعهد داده است که همه نمادها و نشانه‌های سیاسی را از ورزشگاه نقش جهان بردارد تا از این طریق روحیه جوانمردی ورزشی را حفظ کند وبه حریف احترام گذارد.

پیش از این باشگاه سپاهان توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا در دیدار برابر الاتحاد عربستان ۳ بر صفر بازنده شد و از دو بازی خانگی هم محروم شد با این حال توانست به عنوان تیم دوم راهی دور بعد شود.

کد خبر 831411

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناصر IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۱
    2 0
    آقا شما که آخرش از کازتون پشیمان و نادم میشین !!!! چرا عاقل کند کاری ، که باز آرد پشیمانی ؟؟؟؟؟ جریمه 3 بر هیچ و سایر جرایم که خسارت مالی زیادی در پی داشته است را چه کسی میخواهد پاسخ دهد ؟؟؟!!!!!!