منابع خبری از هدف قرار گرفتن یک پایگاه آمریکایی در شرق سوریه در ساعات بامداد امروز خبر دادند.

حمله به پایگاه امریکا

به گزارش همشهری آنلاین، منابع اعلام کردند پایگاه آمریکایی واقع در منطقه میدان نفتی «العمر» واقع در استان «دیرالزور» در شرق سوریه امروز (پنجشنبه) در معرض حمله پهپادی قرار گرفت.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و جزئیات بیشتری درخصوص تلفات احتمالی آن منتشر نشده است.

این در حالی است که اشغالگران آمریکایی پایگاه غیرقانونی خود در «تل بیدر» در شمال حسکه سوریه را تقویت کرده‌اند.

برخی رسانه‌ها گزارش دادند نیروهای موسوم به ائتلاف بین‌المللی ضد داعش به رهبری آمریکا برای چندمین روز متوالی ۱۵ کامیون شامل بلوک‌های سیمانی و تجهیزات لجستیک و پزشکی و نیز تجهیزات نظامی را از یکی از گذرگاه‌های غیرقانونی با اقلیم کردستان عراق وارد پایگاه خود در تل‌بیدر در شمال حسکه، واقع در شمال شرق سوریه کردند.

از طرف دیگر، در حمله‌ای که دوشنبه با پهپاد انتحاری علیه پایگاه اشغالگران آمریکایی در میدان العمر انجام شد، شش تن از نیروهای قسد که مامور حفاظت از پایگاه بودند، کشته شدند. قسد برای اولین بار به کشته شدن تعدادی از نیروهایش اعتراف کرد.

در این رابطه پاتریک فرحات، روزنامه‌نگار وب‌سایت آمریکایی «المانیتور» گفت: اتفاق روز دوشنبه به عنوان اولین حمله بزرگ علیه آمریکا در منطقه از زمانی است که جنگنده‌های آمریکایی بیش از ۱۲۵ تن مهمات نقطه‌زن و هدایت‌شونده را علیه بیش از ۸۵ هدف در سوریه و عراق شلیک کردند.

کد خبر 831243
منبع: ایسنا

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • حامد IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    4 7
    این انسانها چقدر میتوانند پست و کینه ای باشند که به خاطر منافع شخصی حاضرند هزاران بچه و زن و مردان بی گناه را به خاک وخون بکشند وپست تر از آنان کسانی که اینان را یاری میکنند وحمایت
  • CH ۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    11 13
    لعنت بر شیطان بزرگ که برای نفوذ و اشغال دیگر کشورها به ظاهر اروپا رو هم با خودش همراه میکنه.
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 7
    حمله کنید با خاک پایگاهها را یکسان کنید
  • عبدالله IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    مرگ بر امریقا Death To usa الموت لأمریقا مرگ بر اسرائیل מוות לישראל الموت لإسرائیل Death to Israel
  • حسن قدرتی IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    2 14
    مردم باید بفهمند که امریکا ن تنها دشمن حاکمان و مسیولان نظام ایرانن بلکه دشمن مردم عادی هم هستند !!!!یادتونه هواپیمای ایرباکس ایرانو تو خلیج فارس چطور زدند!!! لابد تو هواپیما کلی درجه دار یا سپاهی بود!!! نه عزیز ان آمریکا کشوری متخاصم و وحشیست ک با وحشی گری جهانو تسخیر کرده و نخبگان جهانو جذب کرده .مسئولین نظام هم نباید کاری کنند که روی دشمن سفید بشه .دشمن دشمنه آمریکا و هرکشور دیگر چ روس چ چین و ...دنبال منافع کشور خودشونن پس بهتره مردم و مسئولین یکدست بشن و از تفرقه دوری کنند ایران کشور ماست ومال با حجاب و بی حجاب وپاک و گناهکار هم هست ایران درکل مال ایرانیه .موفق باشید
  • لاریجانی DK ۱۳:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    7 3
    متحدین ایران را ریشه این حملات میدانند
  • محمدرضاعباسی IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۹
    0 0
    آمریکا راهی جز ترک عراق و سوریه نخواهد داشت.این نوعی جنگ فرسایشی است و کشور آمریکا در قاره ای دیگر است و به مرور کم خواهد آورد.حاکمیت جنایت کار و تروریستی آمریکا خار و ذلیل خواهد شد.