چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۸
۱ نفر

پس از انتشار ویدئویی از رانندگانی که هدست واقعیت مجازی اپل را بر چشم گذاشته بودند، واکنش هایی درباره مخاطره آمیز بودن این رفتار در پی داشت.

هدست

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از بی بی سی: وزیر حمل و نقل ایالات متحده، پیت بوتیگیگ، در توییتر خود نوشت که همه وسایل نقلیه فعلی نیاز دارند که راننده همیشه به خیابان یا جاده نگاه و تمرکز کنند. با این حال، یکی از راننده هایی که ویدیو او منتشر شده بود، اعتراف کرد که فیلم او یک شوخی بود. در ویدئوهایی که به صورت آنلاین منتشر شده است، راننده های خودروهایی که حالت خودکار دارند، هدست اپل را روی چشمان خود گذاشته اند و رانندگی می کنند.

پیت بوتیگیگ با بازنشر یکی از این ویدیوها نوشت: باید یادآوری کنم تمام سیستم های پیشرفته کمک راننده که امروزه در دسترس هستند، نیاز دارند که راننده انسان همیشه کنترل آن را در دست داشته باشد و به طور کامل درگیر وظیفه رانندگی باشد.

ویدیوی دیگری که در روزی عرضه عمومی اپل ویژن پرو منتشر شد، مردی را نشان می داد که به عنوان یک راننده تسلا، یک هدست اپل ویژن هم روی چشم گذاشته و توسط در حالی نشان می‌دهد که هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن را در حالی که یک خودروی تسلا را به به سر می‌برد، توسط پلیس زیر گرفته می شود.

با این حال، این مرد گفته است که این ویدیو را با دوستانش ساخته است و او فقط ۳۰-۴۰ ثانیه با هدست رانندگی کرده است.

راهنمای کاربر اپل در مورد استفاده از هدست آن در هنگام رانندگی هشدار داده است، در حالی که تسلا می گوید رانندگان باید همیشه کنترل و مسئولیت خودروی خود را حفظ کنند، حتی زمانی که در حالت خودکار است.

بیشتر بخوانید:

هدست اپل ویژن پرو در تاریخ ۲ فوریه در ایالات متحده با قیمت ۳۴۹۹ دلار به فروش رسید. این شرکت سعی کرده از عنوان واقعیت مجازی برای این هدست دوری کند و در عوض از آن به عنوان «محاسبات فضایی» یاد کند.

کد خبر 830891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha