سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
۰ نفر

تیم فوتبال اینترمیلان با شکست یوونتوس گام بلندی به سوی قهرمانی در سری‌آ ایتالیا برداشت.

اینترمیلان

به گزارش همشهری‌آنلاین، اینترمیلان با گل به‌خودی گاتی توانست بر نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده‌اش یعنی یوونتوس به برتری برسد و فعلا خیال خود را بابت صدرنشینی آسوده کند.

اینتر هر یک از ۶بازی اول سال۲۰۲۴را در تمام رقابت‌ها برده است، این سومین باری است که نراتزوری پس از سال‌های ۲۰۰۷ و ۱۹۴۳ به ۶برد در ۶بازی اول در یک سال تقویمی (از ۲۰-۱۹۱۹) می‌رسد.

اینتر پس از ۲۲بازی در یک فصل برای دومین بار در تاریخ خود در سری‌آ، پس از ۰۷-۲۰۰۶، حداقل ۵۷امتیاز کسب کرده است (در آن دوره تحت هدایت روبرتو مانچینی ۶۰امتیاز به‌دست آورده بود).

این تنها سومین بار در تاریخ بازی‌های اینتر و یوونتوس در سری‌آ است که بیانکونری (سیاه و سفیدها) در نیمه‌اول پس از آلبرتو برتوچلی در ۲۶مارس ۱۹۵۰و آلدو ولونو در ۱۸ژانویه ۱۹۳۱یک گل به‌خودی دریافت می‌کنند.

سیمونه اینتزاگی واقعا به مربی بزرگی تبدیل شده است. او همه بازی‌های بزرگ غیراز بازی مقابل یوونتوس در دور رفت سری‌آ و البته بازی مقابل بولونیا در جام‌حذفی را برده است. عملکرد اینتر اینزاگی در بازی‌های بزرگ این فصل: پیروزی ۴ بر صفر مقابل فیورنتینا، برد ۵ بر یک مقابل میلان، باخت یک بر صفر مقابل رم، پیروزی ۲ بر یک مقابل آتالانتا، تساوی یک‌- یک با یوونتوس، برد ۳ بر صفر مقابل ناپولی، بردهای ۲بر صفر و ۳ بر صفر مقابل لاتزیو(یک بازی در سوپرکاپ)، پیروزی یک بر صفر مقابل ناپولی (سوپرکاپ)، برد یک بر صفر مقابل فیورنتینا و پیروزی یک بر صفر مقابل یوونتوس. آنها شنبه آینده با آاس‌رم بازی دارند.

یان زومر برای چهاردهمین بار در این فصل دروازه خودش را بسته نگه داشت.

کد خبر 830767
منبع: روزنامه همشهری

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha