دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸
۰ نفر

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق رم، به دلیل احساس خیانت از سمت این باشگاه بعد از اخراجش، حلقه یادگاری قهرمانی خود در لیگ کنفرانس یوفا را در رختکن باشگاه جا گذاشت.

مورینیو

به گزارش همشهری آنلاین، ماه گذشته ژوزه مورینیو به دلیل نتایج ضعیف از هدایت رم برکنار شد. این اخراج دنیای فوتبال از جمله خود را شوکه کرد. نشریه ایتالیایی ایل مساجرو گزارش می دهد که مورینیو پس از انتصاب فوری دنیل ده روسی به عنوان جانشین او، هم از سوی بازیکنانش و هم از سوی مقامات بالاتر باشگاه احساس "خیانت" کرده است.

ظاهراً در اعتراض به این تصمیم شوکه کننده، مورینیو حلقه پیروزی خود در لیگ کنفرانس یوفا را عمدا در رختکن جا گذاشته است. این یادگاری توسط بازیکنانش پس از پیروزی این تیم بر فاینورد در سال 2022 به او هدیه داده شد. اما مورینیو با تعمد این یادگاری احساسی را داخل کمد کاپیتان لورنزو پلیگرینی در رختکن رم جا گذاشته است.

قهرمانی مورینیو در لیگ کنفرانس یک پیروزی مهم در تاریخ باشگاه بود. این اولین جام اروپایی رم و اولین جام تیم بعد از 14 سال بود. برای مورینیو، این قهرمانی به معنی چهارمین جام اروپایی بود، پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا با پورتو در سال 2004 و اینتر در سال 2010، و قهرمانی در لیگ اروپا با منچستریونایتد در سال 2017، او با رم هم در سال 2022 به موفقیت جدیدی با رم در سطح اروپا دست یافت.

مورینیو خیانت رم را بدون جواب نگذاشت!

برخی به این سرمربی افسانه ای توصیه کرده اند که در میان فشارهای اخیر روی اریک تن هاخ به اولدترافورد بازگردد، هرچند احتمال شروع سومین دوره حضور او در چلسی نیز پس از عملکرد بد مائوریسیو پوچتینو مطرح شده است.

کد خبر 830617
منبع: ورزش سه

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha