برای نخستین‌بار لحظاتی از دیدار عکاس تصویر تاریخی بیعت همافران با امام خمینی در ۱۹بهمن۱۳۵۷ مرحوم عبدالحسین پرتوی با رهبر انقلاب در تاریخ ۱۳۸۶/۱۱/۱۹ در نماهنگ «قاب ماندگار یک جهاد مقدس» منتشر شد.

رهبر

به گزارش همشهری آنلاین،‌حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «این است که این حادثه یک پیش‌درآمد مؤثّری بود برای پیروزی نهضت... این حرکت موج‌آفرینی کرد. علّت موج‌آفرینی‌اش هم انعکاس سریع آن بود؛ به فاصله‌ی تقریباً سه چهار ساعت بعد از آنکه این حادثه اتّفاق افتاد، روزنامه‌ی عصر آن روز تهران تصویر حادثه را منتشر کرد و یک‌باره اوضاع، مبالغ زیادی تغییر پیدا کرد... درست در ذهنتان تصوّر کنید؛ آن تصویری که از آن روز در روزنامه‌ها منتشر شد و در طول این سالهای متمادی، همه دیدند آن تصویر را. امام آنجا نشسته، مظهر قدرت، مظهر عزّت، مظهر ایمان تزلزل‌ناپذیر؛ کاملاً پیدا است؛ مثل یک کوه، مثل قلّه‌ی دماوند.»

رسانه KHAMENEI.IR به مناسبت ایام دهه فجر و در آستانه سالروز بیعت تاریخی همافران با حضرت امام خمینی(ره) در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، لحظاتی از دیدار عکاس تصویر تاریخی بیعت همافران با امام خمینی در ۱۹بهمن۱۳۵۷ مرحوم عبدالحسین پرتوی با رهبر انقلاب در تاریخ ۱۳۸۶/۱۱/۱۹ را برای نخستین‌بار در نماهنگ «قاب ماندگار یک جهاد مقدس» منتشر کرد.

ببینید | انتشار برای اولین بار ؛ لحظاتی از دیدار عکاس یک عکس مشهور با رهبر انقلاب

کد خبر 830421

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha