یکشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۸۸ - ۰۵:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: جزئیات منتشر شده از کشف بقایای هواپیمای مفقود شده ایرفرانس از پیدا شدن جسد دو مرد و چند شی هواپیما خبر می‌دهد.

به گزارش بی بی سی، نیروی هوایی برزیل اعلام کرد در گشت‌های تجسسی دو جسد با جنسیت مرد و چند شیء متعلق به هواپیمای ایرفرانس ناپدید شده را پیدا کرده است.

اشیا کشف شده شامل چمدانی با بلیط هواپیمای مفقود شده داخل و کیفی حامل لپ تاپ است که در 1100 کیلومتری ساحل برزیل کشف شده است.

پرواز "ای اف ۴۴۷" از ریو دو ژانیرو به پاریس با ۲۲۸ سرنشین روز دوشنبه گذشته زمانی که بر فراز اقیانوس اطلس پرواز می کرد، ناپدید شد و مقامات احتمال می‌دهند که تمامی سرنشینان آن جان خود را از دست داده باشند.[احتمال سقوط هواپیمای شرکت ایرفرانس]

سخنگوی نیروی هوایی برزیل همچنین اعلام کرد که متخصصان برای بازرسی این بقایا به محل اعزام شده‌اند تا آنها را مورد بررسی‌های دقیق قرار دهند.

برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که پس از کشف لاشه هواپیمای ایرفرانس ، یک صندلی آبی رنگ هواپیما نیز یافت شده اما هنوز مشخص نیست که متعلق به پرواز گمشده باشد و کارشناسان قصد دارند از روی شماره سریال آن، این موضوع را روشن کنند.

هواپیمای ایرباس ۲۰۰-۳۳۰ چهار ساعت پس از پرواز درحالی که از یک توفان عبور کرده بود ۲۴ پیام  درباره مشکلات پیش آمده ارسال کرده بود اما خلبان هرگز با برج مراقبت تماس نگرفت و در نهایت از رادار خارج شد.

کد خبر 82982

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز